Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Miekie
Dubhe en Kyrah schreef: Ik merk niets aan die van mij als ze geit eten. Het gaat er 'gewoon' in, en weer uit.
Dan blijft jou een hoop bespaard!
Door Lizzy
Hier laten ze ook wel stinkwindjes van geitenvlees. Tenminste, soms. Maar het is mij 1 keer gebeurd dat ik geitenribben had gegeven die overduidelijk veel te hard bleken (dat was van dezelfde leverancier als de geitenribben waar Kuma van Helen grote problemen mee heeft gehad). Of er was iets anders 'niet goed mee'. In ieder geval, de scheten die Brutus daar van liet :o! Die waren echt niet te vergelijken met de 'normale scheten' die ze dan wel eens laten. Dit was gewoon echt alsof hij verrot was van binnen! Pinkel had nergens last van trouwens. Ik heb het idee dat hij deze niet goed verteerd heeft maar het kan best zijn dat dit kwam omdat hij zelf niet helemaal in orde was. En tel daar bij op het feit dat de ribben te hard waren. Ofzo. Want iets heeft ervoor gezorgd dat het anders was dan anders. Ik heb dit overigens maar 1 keer meegemaakt, daarna nooit meer.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 11 mei 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door coby.p
vreemd hoor, plien

zoals je weet heeft belle deze ribben ook gegeten
en ze heeft nergens last van, en tip dus ook niet?
kan ze geen virusje opgelopen hebben?
of iets anders gesnaaid? (ik roep maar wat)

opvallend trouwens dat zoveel honden gaan ruften, en stinken
van geit, was er voor gewaarschuwd, maar bij belle geen last
lucky me ;)

coby
Door roefus
Ik merk er ook nooit iets van.
Geef wel altijd spiervlees erbij, misschien dat het daaraan ligt.
Overigens gaan harde ribben en veel vet volgens mij vaak samen.
Mocht er veel vet aan ribben zitten, dan snijd ik dat eraf.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door