Chaos schreef: Als ik aan kalkoenpoten kan komen maal ik het voor ik het geef. Het is even hard werken, dat wel, maar liever dat dan splinters.Ongemalen kalkoen nek geven kan ik me nog indenken,
maar de hele poten geven....

Moderator: Lizzy
Chaos schreef: Als ik aan kalkoenpoten kan komen maal ik het voor ik het geef. Het is even hard werken, dat wel, maar liever dat dan splinters.Ongemalen kalkoen nek geven kan ik me nog indenken,
202spots schreef: Ongemalen kalkoen nek geven kan ik me nog indenken,Die zijn dus echt t*fus hard,zelfs het malen is t*fus hard daarom spaar ik mijn polsen voortaan maar en hou het bij de nekkies.
maar de hele poten geven....![]()
![]()
gebeurd hier ook echt never!!
tieneke schreef: Die zijn dus echt t*fus hard,zelfs het malen is t*fus hard daarom spaar ik mijn polsen voortaan maar en hou het bij de nekkies.Als ik nou een adres had voor nekken, dat zou mooi zijn. 8) Zou me idd m'n polsen sparen. Ik sla ze vooraf trouwens goed klein, dat maalt een stuk gemakkelijker.
Chaos schreef: Als ik nou een adres had voor nekken, dat zou mooi zijn. 8) Zou me idd m'n polsen sparen. Ik sla ze vooraf trouwens goed klein, dat maalt een stuk gemakkelijker.Plaats even een oproepje want er zijn zat mensen op Bp die ook kalkoennekken kopen
Chaos schreef: Als ik nou een adres had voor nekken, dat zou mooi zijn. 8) Zou me idd m'n polsen sparen. Ik sla ze vooraf trouwens goed klein, dat maalt een stuk gemakkelijker.Ik kan je aan nekken helpen. Moet je ze alleen komen halen. Is misschien een beetje ver naar Hengelo? Hmmm Trimsalon uit Deventer komt ook weleens nekken halen, kan ze wel aan haar meegeven. Scheelt jou alweer!
Chaos schreef: Hengelo is 114, en Deventer 71 kilometer vlgs de routeplanner.Mocht je er niet aan kunnen komen en ik kan iets voor je doen, dan moet je het laten weten!
Ik kan beter eens wat meer in de buurt op zoek gaan naar kalkoennekken, maar in elk geval bedankt voor het aanbod!
Chaos schreef: Hengelo is 114, en Deventer 71 kilometer vlgs de routeplanner.Ik ga 1 keer in de maand naar mijn zus toe in Deventer. Ik haal wel vaker spullen op bij Trimsalon. Zelf woon ik in Almere. Misschien kunnen we wat afspreken???
Ik kan beter eens wat meer in de buurt op zoek gaan naar kalkoennekken, maar in elk geval bedankt voor het aanbod!