Leuk hoor

Ik stel nou zo'n 10 weken helemaal samen, daarvoor een aantal weken kvv met af en toe barf. Ik wilde het ook helemaal perfect doen en heb me helemaal suf gelezen

Ik was ook superzenuachtig toen ik in mijn vriezer geen kvv meer had en alleen nog barf producten.. Maar met de tijd wen je er meer aan en word je wat makkelijker.
Ik heb na een aantal weken een weegschaaltje gekocht omdat ik zeker wilde weten of ik nu echt zo goed kon schatten als ik dacht, nou het weegschaaltje was dus overbodig

Gol eet op een handdoek in de keuken, gooi ik zo in de was en als ze geknoeid heeft ff dweiltje met Dettol (=ontsmettend) eroverheen en klaar.
De overstap ging helemaal goed, ik heb niet het idee gehad dat ze erge ontgiftingsverschhijnselen kreeg. Beetje diarree, thats it. Voor elke hond kan dat weer anders zijn natuurlijk. En brokken komen er hier niet meer in, enerzijds omdat ik Gol veel meer zie genieten nu, anderzijds omdat ik me in de brokkenfabrikanten heb verdiept en ze er niet zo goed vanaf kwamen

Succes!