Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dogshome
MarijeJoanne schreef: Ik heb een hakmes aangeschaft.
Ideaal ding, doet zn werk goed, de 1e keer meteen de broodplank erbij in 2en gehakt ;D
Voor een eurootje of 16 bij de IKEA gehaald.
Die van ons komt ook bij de Ikea vandaan,prima hakmes.
Ik gebruik gewoon een vleesmes en een slagersmes voor kleine botten te snijden.
Voor het grotere werk heb ik een speciale vleeszaag aangeschaft en werkt prima bij grote stukken hard bevroren vlees.
Door *Natasja*
MarijeJoanne schreef: Ik heb een hakmes aangeschaft.
Ideaal ding, doet zn werk goed, de 1e keer meteen de broodplank erbij in 2en gehakt ;D
Voor een eurootje of 16 bij de IKEA gehaald.
Bedankt voor de tip, ik heb ook het hakmes van Ikea gekocht afgelopen dinsdag. Werkt super (helaas al wel in m'n vinger gesneden bij het schoonmaken... :-\)!
Door Remke
Ja ik heb ook een heel fijn bijltje bij de Praxis gehaads, 1100gram is ie volgens mij en ik heb de iets duurdere, de goedkopere was erg bot. Laatst had ik runderstrotten besteld, ik den als Joris het kan kunnen de mijne het ook wel maar die sprong gewoon weer in oude toestand toen ik aan het hakken was met mijn bijl... (Leuk als er 1 maar 50gram op een dag eet) Toen ik ze had ingevroren had ging het veel beter.
Door judith1967
Sultan schreef: Klopt, gewoon bij bouwmarkt of tuincentrum!
En, ook heel handig, hij gaat hier gewoon in de vaatwasser, en roest niet!
Gisteren bij het tuincentrum langs geweest,schrok in de eerste instantie wel van de prijs.15,95 :oMaar goed hij  is zo goed,dat heb ik er wel voor over,spart mij weer blaren uit op mijn vinger

Heb hem nog niet gekocht,was zo ontzettend druk,en had geen zin om zo lang te moeten wachten.

Ga van de week(doordeweeks) wel even langs,is het vast een stuk rustiger 8)
Door ***Bianca***
Hier goed vleesmes en hakbijl, ideaal om voor de katten de stukken iets kleiner te maken, vliegt zo door botten heen. En idd door de kunststof snijplank, tjak heel stuk er af geslagen  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door