Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Golum
tristan schreef: Nee hoor, gewoon eet smakelijk zeggen en verder niets...  ;D ;D
:o ;D ;D ;D

Wat goed zeg dit topic, ik had hier nog geeneens over nagedacht  :-[
Hihi, voortaan maar alle verpakkingen idd schoonmaken en goed opbergen, ben n barf groentje en erg blij dat ik hier nu vanaf weet voordat we maden hebben  ;D
Door anita1965
Ik geef mijn honden altijd buiten te eten maar ik vraag mij toch af hoe mensen dat doen die hun honden altijd binnen houden ik ben bang dat de kippennekken tegen de muur vliegen hier hahaha de katten ontleden het al alsof ze bij CSI zitten bv kuikens zien ze als een prooi en lopen er het hele huis mee door. Tegen de zomer eten ze vast alles in 1x op en dan lekker de boel afspuiten na hun eten dan zal het allemaal wel meevallen. De maden en de kippen sla ik maar over voorlopig..  :o
Door karin G
De hond eet in de bench, ik moet alleen niet vergeten de kleden eruit te halen ;D
de wasmachine staat dus nu aan hihi
met de poezen barf ik niet, ze willen het niet en alleen de jongste barft een hapje mee.(op het aanrecht ivm de hond :-\)
Door *Monique
hier eten ze ook gelijk alles op. Vienna heeft er nog wel eens een handje (pootje) van om vis te laten staan of de groentemix met iets erdoor. Gaat gelijk in de koelong tot de volgende dag. Kay en Vienna eten 's winters in de trimsalon, dweil erdoor....klaar, 's zomers eten ze buiten. Didge eet altijd buiten. Ik heb vorige zomer 1 keer maden buiten gehad. Hoe het kan is mij nog een raadsel, want als ze gegeten hebben gaat gelijk de slang er over heen, en ontsmet ik iedere week (ook omdat ze buiten nogal eens een plas doen)
Door Borke
Ik voer tamelijk schraal, dus alles gaat snel op - geen probleem.
Pens en vis voer ik 's zomers graag buiten en daar komen vliegen op af. Borke verplaatst dan steeds het eten een stukje en na afloop spuit ik het terras af.Nog nooit een probleem gehad en dat terwijl hij een tamelijk trage eter is, zeker als ik hem met die monsters van Tieneke vergelijk.
Recreatiebotten geef ik niet.
De katten eten kvv en krijgen voor de nacht hun eten en dat is 's ochtends altijd op.
Het hele huis zit vol met horren, dus vliegen in huis zijn er niet of nauwelijks.
Door hellenbanjerbo
zomers altijd veel vliegen hier vanwege het vee. bijna altijd eten de honden hap slik alles weg. 1 keer  kropen de maden bij bosjes uit de kliko maar ik weet niet meer waardoor dat kwam. heb hem met de deksel open buiten neergezet en binnen de kortste keren hadden de vogels al het kruipsel opgesnoept. maak me niet druk als ze eten begraven en natuurlijk dagen later weer opgraven om er smakelijk van te eten op hun bedoelde vastendag. vliegen kruipen niet de grond in en ik zou niet weten welk beest er in de grond leeft dat akelige eitjes (dus wormen) in het vlees legt waar mijn honden schade van kunnen ondervinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door