Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Annicha schreef: Mag ik vragen waarom lizzy?
Omdat ik mijn hele leven paarden heb gehad en ik het niet kan verdragen om ze te voeren aan mijn honden. Yep, hypocriet. Maar ik gun mijzelf enige vorm van hypocriet gedrag ;D
Door Dogshome
Lizzy schreef: Omdat ik mijn hele leven paarden heb gehad en ik het niet kan verdragen om ze te voeren aan mijn honden. Yep, hypocriet. Maar ik gun mijzelf enige vorm van hypocriet gedrag ;D
Dat kan ik me voorstellen,ik zou het wel willen voeren maar kan het hier in de buurt niet kopen.
Door tieneke
Lizzy schreef: Omdat ik mijn hele leven paarden heb gehad en ik het niet kan verdragen om ze te voeren aan mijn honden. Yep, hypocriet. Maar ik gun mijzelf enige vorm van hypocriet gedrag ;D
Ik geef dit ook niet,al krijg ik het gratis  ;)
Door Annicha
Okay dan snap ik het, ik heb niks met paarden maar begrijp van andere mensen dat ze een paard net zo zien als ik de hond of kat.
Door roksefloks
Oei, oei, als ik zo moet redeneren dan eten mijn honden niet veel vers meer. :-\
Ik heb 2 paarden (één ervan heb ik al 20 jaar), kippen, schapen, eenden, vissen en ook heb ik konijnen gehad.
Ik vind ze allemaal erg lief en heb er veel voor over. Onze eigen dieren zal ik nooit voeren aan de honden.
Hooguit een overtollig haantje. :D

groetjes Sylvia
Door Lizzy
roksefloks schreef: Oei, oei, als ik zo moet redeneren dan eten mijn honden niet veel vers meer. :-\
Ik heb 2 paarden (één ervan heb ik al 20 jaar), kippen, schapen, eenden, vissen en ook heb ik konijnen gehad.
Ik vind ze allemaal erg lief en heb er veel voor over. Onze eigen dieren zal ik nooit voeren aan de honden.
Hooguit een overtollig haantje. :D

groetjes Sylvia
Ja, ik snap helemaal wat je bedoeld hoor... Ik heb zelf kippen en eenden en konijnen gehad en sec gezien weerhoud dat me er niet van om deze aan mijn honden te voeren, hoewel ik dat ook met pijn in mijn hart voer. Het is hypocriet, ik weet het, maar bij paard trek ik gewoon een grens.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door