Ik zag laatst een zeecontainer die dienst deed als vriezer, m´n barfhart ging sneller kloppen toen ik er in stond: wat een ruimte, zo één wil ik ook!
Moderator: Lizzy
Cindy de Wolf schreef: Ik heb zo'n 1100 kg aan opslagcapaciteit en ze liggen gemiddeld genomen ook tjokvol. Maar goed ik heb dan minimaal 6 middelgrote honden (<30kg) te voeden en af en toe (meer toe dan af1100 kilo... Wow.) eten de overige 3 van mijn ouders ook weleens een hapje mee.
EdwinK schreef: 1100 kilo... Wow.Ben verkooppunt van carnibest geweest en daarvoor had ik aardig wat vriesruimte nodig, omdat ik niet veel heen en weer wilde rijden. Toen ik hiermee stopte zijn de vriezers blijven staan en op de een of andere duistere reden blijven ze ook vol liggen. Eigenlijk wil ik er in de toekomst wel 1 of 2 wegdoen. Want dit is redelijk absurd, zelf in mijn ogen
Ik heb nu een vriezer van ongeveer 100 liter en die is helemaal voor Brenda, en dan nog een klein vriesvakje, die eigenlijk voor mij is, maar daar ligt ook nog eens spul voor Brenda in.
(edit: kwam zojuist tot de ontdekking dat de vriezer akelig leeg begint te raken, maar mijn geldvoorraad ook...)
Cindy de Wolf schreef: Eigenlijk wil ik er in de toekomst wel 1 of 2 wegdoen. Want dit is redelijk absurd, zelf in mijn ogenJe zit niet toevallig in mijn buurt? Ik kan wel een grotere vriezer gebruiken.![]()
EdwinK schreef: Je zit niet toevallig in mijn buurt? Ik kan wel een grotere vriezer gebruiken.Ik woon in Den Haag.
*Karin schreef: wij hebben 6 (eigenlijk 51/4Ca 100 liter voor jullie zelf?) honden en 3 katten, die voor het grootste gedeelte op Carnibest zitten en af en toe een Barfhap tussendoor krijgen.
In totaal ca. 1000 L vriesruimte.
1 vriezer ca. 400 L voor pens en barfhappen
1 vriezer ca. 600 L, ca. 100 L voor ons zelf en de rest, ca. 500 L, voor de CARNIBEST
tieneke schreef: Ca 100 liter voor jullie zelf?stelletje dierenbeulen!
![]()