Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
ellyenrob schreef: Ja geweldig hé, hier liepen ze in het begin ook met de nekken te slepen alsof ze niet zo goed wisten wat ze er mee moesten doen.
Echt genieten hoor!
Alleen jammer dat er weinig kandidaten er mee door gaan :'(
Ze vinden het eng en vies :-\
Effe on topic, mijn eerste hond was ook een Cocker een roodschimmel.
Misschien helpt het als je wat geschreven materiaal over voeding van andere fokkers gebruikt om mee te geven aan je kopers. Ik kan je wel een kopie van mijn verhaal opsturen en misschien zijn er meer fokkers hier die je hun verhaal willen toemailen en dan kun je er misschien een eigen verhaal van maken.

Zo te zien aan de kleur van de hond in je onderschrift ben je net als ik een liefhebber van de kleur rood  ;D
Door ellyenrob
sylvia schreef: Misschien helpt het als je wat geschreven materiaal over voeding van andere fokkers gebruikt om mee te geven aan je kopers. Ik kan je wel een kopie van mijn verhaal opsturen en misschien zijn er meer fokkers hier die je hun verhaal willen toemailen en dan kun je er misschien een eigen verhaal van maken.

Zo te zien aan de kleur van de hond in je onderschrift ben je net als ik een liefhebber van de kleur rood  ;D
Idd rood is onze favo kleur,hi,hi.
En materiaal heb ik ook al uitgeprint met de barf site's erbij, dank je.
En wie weet 2 stellen waren best geintereseerd maar vinden het wel goor :-\
Door sylvia
ellyenrob schreef: Idd rood is onze favo kleur,hi,hi.
En materiaal heb ik ook al uitgeprint met de barf site's erbij, dank je.
En wie weet 2 stellen waren best geintereseerd maar vinden het wel goor :-\
Maar misschien vinden ze kvv wel oke
Door ellyenrob
sylvia schreef: Maar misschien vinden ze kvv wel oke
Dat hopen wij ook, alles beter dan een brok :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door