Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jean
nikeey schreef: me honden zijn een kruising tekel en een mechelse herder van 5 maanden.
ik heb eigenlijk hulp nodig bij alle 2 de problemen dus hoeveel ik moet voeren en hoe ik het het beste kan samenstellen.
ik ga nu effe het topic lezen dank je.

ik ga morgen een bestelling doorgeven bij versvoeding.nl en daar bestel ik verschillende produkten.
als jullie nog wat info nodig hebben dan hoor ik het wel ;)
Ho ging iets mis..... Narco mijn stamboom mechelse herder kwam tot 6 maanden ca 1 kg per week aan. Nu gaat dat langzamer. Hij is 7.5 mnd en weegt 27 kg en is absoluut niet dik.
Door nikeey
dan valt die van mij ook wel mee kwa gewicht.
je word af en toe zo gek van mensen hier die zeggen dat ze te snel groeit en dat ze op volwassen voer gezet moet worden op een gegeven moment weet je het niet meer.

die teef van mij is ook echt niet dik en mooi slank dus 20 kilo voor 5 maanden is dus goed.
weer een zorg minder ;)
Door tieneke
nikeey schreef: dan valt die van mij ook wel mee kwa gewicht.
je word af en toe zo gek van mensen hier die zeggen dat ze te snel groeit en dat ze op volwassen voer gezet moet worden op een gegeven moment weet je het niet meer.

Hoef je heus niet gek van te worden hoor.
Wordt echt niet voor niets gezegd op dit forum  ;)
Op puppiebrokken groeit menig hond veel te hard met alle gevolgen van dien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door