Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
Hoi,

Prachtig toch dat zo'n hondje zich uitleeft. De oplossing is om er nog eentje bij te nemen, dan kunnen ze zich de hele uitleven op elkaar dat doen de mijne ook zelfs tijdens de wandel vragen ze elkaars aandacht. Ik zelf heb altijd meerdere honden gehad en dat werkt prima.
Het is maar een ideetje!
groetjes, alma
Door Red_Hunter
Hallo,

Terwijl ik hier zit te lezen en typen, loopt Flynn steeds achter me langs, kijkt naar buiten, wil tegen me opspringen en probeert al mijn aandacht te krijgen, terwijl ik net terug kom van een wandeling van 1,5 uur. ::)
Zo gaat dat hier bijna de hele dag door. Hij heeft weinig rust.
Ik weet niet hoe hij zou zijn geweest als hij op brokken had gestaan want die heeft hij van mij nooit gehad, maar ik weet wel dat dit de drukste Setter is die ik tot nu toe heb gehad, zou dat dan toch het vlees zijn ???
Door Lizzy
Nou, mijn Dalmaat Brutus heeft ADHD. Dat had hij op brokken, dat het hij op versvlees en hij heeft het op zelf samengestelde maaltijden... Volgens mij is het dus een ADHD hond (ik las net dat dat staat voor Alle Dagen Heel Druk :D).
Door Red_Hunter
Lizzy schreef: Nou, mijn Dalmaat Brutus heeft ADHD. Dat had hij op brokken, dat het hij op versvlees en hij heeft het op zelf samengestelde maaltijden... Volgens mij is het dus een ADHD hond (ik las net dat dat staat voor Alle Dagen Heel Druk :D).
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kreeg vorige week visite van vrienden met een Witte Herder die 1 maand jonger was dan Flynn en die zei later op de avond ook "het lijkt wel of jou hond ADHD heeft"

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Truus
Sinds ze hier op Versvlees staan, ben ik wel heel erg blij dat ze ook aktiever zijn geworden. Niks is erger dan een sjokkende hond , die niet vooruit te branden is.
De oorzaak? We wisten het niet, nu wel..het waren de brokken. We merken duidelijk verschil en ons komt dit wel heel goed uit. Het zijn nu speelse gezellige hondjes, zelfs het ouwetje.
grts. Truus.
Door Marieke
Mijn hond zit beduidend beter in haar vel sinds ze versvlees krijgt, ze knuffelt en kroelt vaker tegen je aan. Spelen doet ze ook meer (deed ze al veel), maar dat vind ik hartstikke leuk (ze kan ook goed alleen spelen :)). Mijn ervaring is wel dat des te meer ik met haar doe, des te drukker (lees ADHD) ze wordt. Volgens mij komt dit omdat ze dan zo moe is, dat ze over haar slaap heen is. Ik "dwing" haar dan even te rusten, door haar in haar mand iets te kauwen te geven en verder te negeren. Hierna geeft ze uiteindelijk toe aan haar vermoeidheid en slaapt ze lekker bij. Misschien een tip?
Laatst gewijzigd door Marieke op do 26 feb 2004, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Red_Hunter
Ja Marieke dat laatste herken ik, als hij erg moe is wordt hij alleen maar drukker. Nu kunnen we het aardig afvlakken maar als pup zijnde hielp het alleen maar door hem even op de gang te zetten. Na 5 minuten mocht hij dan weer terug en dan ging hij ook gelijk liggen.
;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door