Moderator: Lizzy
AstridStraver schreef: Jammer... ik zie geen foto en kan me er dan ook niets bij voorstellen...?Zie je hem zo?
sylvia schreef: Zie je hem zo?pot jan dorie, wat heb jij dan anders gedaan dan wat ik had gedaan om hem zichtbaar te maken, zit ik in stealth mode te Barfen ???
![]()
conleeuw schreef: pot jan dorie, wat heb jij dan anders gedaan dan wat ik had gedaan om hem zichtbaar te maken, zit ik in stealth mode te Barfen ???Jij hebt de link van google genomen en ik de link van de foto zelf vandaar dat deze ook groter is.
AstridStraver schreef: Nu kan ik hem zien!Ik geloofde het ook nooit, want ze bestaan al heel lang. Maar nu lagen ze hier bij de drogist voor een euro dus ik dacht oke laat ik het maar eens proberen voor een euro kun je je geen buil vallen, en het werkt dus echt.
Ongelofelijk, het is gewoon een stuk rvs... het is dat jullie het vertellen, anders zou ik het nooit geloven!
sylvia schreef: Ik geloofde het ook nooit, want ze bestaan al heel lang. Maar nu lagen ze hier bij de drogist voor een euro dus ik dacht oke laat ik het maar eens proberen voor een euro kun je je geen buil vallen, en het werkt dus echt.Ik zal eens bij de Blokker kijken, want dat wil ik wel eens meemaken!
AstridStraver schreef: Ik zal eens bij de Blokker kijken, want dat wil ik wel eens meemaken!Nee alleen koud stromend water, ik hou het zeepje met één hand vast en wrijf dat onder het stromende water langs mijn andere hand en ik zorg dat ik ook al mijn vingers even poets en dan de andere hand en alle geur is helemaal weg, het reukt dan naar niks.
Gebruik je er dan ook zeep bij? <je ziet ik kan het me nog steeds niet voorstellen>
202spots schreef: Ik weet niet of het met pens ook gaat...nou dat ga ik dus vanavond proberen
maar wanneer je uien hebt gesneden, dan het roestvrij stalen mes onder de stromend water houden en de water over je handen laten lopen....
en weg is de uiengeur, zonder zeep of boender of andere hulpmiddelen..
antoinette schreef: je kunt na het snijden van uien of knoflook o.i.d. ook je handen even over je metalen gootsteen heen halen, zelfde effect. heb ook nog wel ergens zo'n zeepje liggen geloof ik.... werkt goed.Ja,dat heb ik vandaag geprobeerd,maar het werkt echt.