Lil schreef: Daarbij kent ze Boris nog toen hij zo ziekelijk en extreem dun was, en hoe hij nu twee jaar later is...Boris ziet er super uit en is niet ziek meer![]()

DE reden waarom ik "helemaal om" ben 8)

8)

Moderator: Lizzy
Lil schreef: Daarbij kent ze Boris nog toen hij zo ziekelijk en extreem dun was, en hoe hij nu twee jaar later is...Boris ziet er super uit en is niet ziek meer![]()
Lil schreef: Als puppyeigenaren vragen naar wat ze moeten voeren houd ik de mond, maar als ze mij of een van de andere barfers vragen wat we doen om onze hond zo mooi te krijgen dan krijgen ze een eerlijk antwoord. En ja hoor, de barfers groeien langzaam, het komt wel, ons succes bepaalt het gedrag van anderenZo doe ik dat ook ongeveer, als ze mij vragen wat ikzelf voer vertel ik dat natuurlijk wel én heel uitgebreid
Mooie foto van Britt Cool, ze zit mooi strak in 't pak Wink, geef d'r maar een knuffel van me Kiss Kiss. Staat jouw DA niet positief tegenover rauw dan? UndecidedKnuffel gegeven
Op de hondenschool kan/mag ik geen rauw promoten Undecided, ze worden gesponsord door een brokkenmaker Roll Eyes, ben daar dus helemaal voorzichtig Wink.
lathyrus3 schreef: Toen ik voor het eerst over Barf hoorde klonk het mij volkomen logisch in de oren.......Kwestie van logisch nadenken denk ik dan...
Xada schreef: Maar als ik een foto laat zien van mijn hond, heerlijk kluivend op een schapekop, wordt er toch raar gekeken.Joh![]()