Angelique schreef:Yeahhhh!!! 8)
Joenaaited Steeds![]()

Moderator: Lizzy
Angelique schreef:Precies, en waar wij wonen kan ik niet naar Islamitisch Centrum, of slachthuis, o.i.d. Vandaar mijn vraag of iemand het iets nader kan uitleggen, wat KVV is.
Joenaaited Steeds![]()
Angelique schreef:Kijk dat helpt
Joenaaited Steeds![]()
Woutertje schreef: Precies, en waar wij wonen kan ik niet naar Islamitisch Centrum, of slachthuis, o.i.d. Vandaar mijn vraag of iemand het iets nader kan uitleggen, wat KVV is.Ik hoop dat Dory je kan vertellen hoe je het beste aan vlees en vleesbotten en orgaanvlees kan komen. Zoals gezegd, volgens mij shopt zij graag op Asian Markets.
Alle begin is moeilijk denk ik, maar ik ben nu toch echt vastbesloten om dat rottige droge voer de deur uit te gooien. Als ik er naar kijk dan schaam ik me dood dat ik dat mijn honden heb gevoerd voor zoveel jaar.
Lizzy schreef: Ik hoop dat Dory je kan vertellen hoe je het beste aan vlees en vleesbotten en orgaanvlees kan komen. Zoals gezegd, volgens mij shopt zij graag op Asian Markets.Duizendmaal dank Lizzy! Ga er direkt kijken!!
KVV is een kant en klaar versvlees. Dat bevat (soms) gemalen botten (of calcium), gemalen orgaanvlees, gemalen vlees, rijst, olieen en vitamines/mineralen enzo. Volgens mij is dat in de US ook wel te koop hoor. Het is zoiets: http://www.auntjeni.com/. Maar wat de kwaliteit ervan is? Geen idee!
Oh, hier heb je nog meer merken: http://www.naturaldogtreatments.com/gen ... g-food.php
Woutertje schreef: Nee, ik woon niet in Belgie, maar een ietsje verder weg. Dus ook dat helpt mij niet![]()
Mieke Linger schreef:Omdat ik zo aardig lijk...??![]()
Hoe kom ik er nou bij dat je in Belgie woont?
![]()
202spots schreef: Had je me emailtje gehad?Ha Dory,
Was van 'n ander adres gestuurd en moest van je spam eerst uitleggen wie ik was..
Angelique schreef:Ja die vond ik ook leuk gevonden zo hahahaha
Joenaaited Steeds![]()
beau en senna schreef: Ik heb 2 fransjes en voer alleen vers en het bevalt me prima. Hier krijgen ze lam, rund, schaap, paard, konijn, eend en kip!!! Ik heb ze cold turkey overgezet zonder problemen.Sharon..?? Wat leuk! Ik vroeg me trouwens al af of er FB-forumers waren hier, alhoewel ik me niet veel berichtjes daar kan herinneren over BARF.
Gewoon eerst beginnen met kleinere botten van kip bijvoorbeeld. Al het andere vlees en orgaan zal geen probleem geven. Ik geef wel als ik bijvoorbeeld ribben geef eerst wat spiervlees of vleesbot, dus bot met veel vlees.
Ik geef verder geen groenten o.i.d., mijns insziens is dat met een gezonde hond niet nodig, maar ieder zijn mening daarover. Ik probeer zoveel mogelijk het prooidiermodel aan te houden en dat gaat prima!!!
Trouwens volgens mij ken ik je wel van het FB forum!!!!![]()