Ik zelf koop kippenek en karkassen bij de poelier op de markt.Kost geen drol daar.
Tineke
Moderator: Lizzy
tara-king schreef: hee erna hoe is het daar en hoe is het met nikkie??Hier is het warm (ik zit op mijn werk) en Nik is rond en dik maar ze red het allemaal nog prima.
tara-king schreef: jij kent erna dus ook haha een hele grote familie leuk hoor..ik woon in zaanstad in noord holland en ik hoop dat er hier in de buurt wat is..wat een info ..goed hoor ik moet het alleen nog even goed tot me door laten dringen.er komt zo heel wat op me af ..maar ja ik heb nog effe de tijd..Hihihi, ja, mijn Linga komt bij Erna & Huub vandaan. Ze is een dochter van Dakota x Ezra. Dit is mijn "kleine rups" nu ze 12 maanden jong is (deze foto is vorige maand gemaakt):
tara-king schreef: jij kent erna dus ook haha een hele grote familie leuk hoor..ik woon in zaanstad in noord holland en ik hoop dat er hier in de buurt wat is..wat een info ..goed hoor ik moet het alleen nog even goed tot me door laten dringen.er komt zo heel wat op me af ..maar ja ik heb nog effe de tijd..het wordt hier wel een grote dalmaten klikje hoor