Moderator: Lizzy
Netty schreef: volgende week vertrek ik naar Maleisie waar mijn hond een week in quarantaine moet.In jouw geval kun je gewoon niet anders
daar krijgt ze niks anders te eten dan brok, het zij zo.....
ik heb haar, om alle ellende met omschakeling te voorkomen, sinds gisteren op brok staan, ze heeft dan in totaal een dikke 2 weken brok.
normaal eet ze Carnibest en soms Barf, ik heb er geen probleem mee, als ik zelf met vakantie ga eet ik in restaurants, en eet ik ook niet zoals thuis......straks als ze weer thuis is dan krijgt ze weer Barf![]()
ellyenrob schreef: Wij nemen in de koelbox voor 1 dag KVV mee en daar zien we wel.nee een wolf eet ook niet iedere week een heel compleet prooidier, soms alleen maar orgaan of alleen maar vlees en botjes omdat hij met de trowp moet delen dus zal die drie weken ook geen verschil maken als hij even geen orgaan krijgt of meer vlees dan normaal
Je kunt altijd wel ergens een kip kopen die je in stukken verdeeld, en ook op vakantie plaatsen zijn supermarkten die wel iets in de vriezer hebben.
Voor die 2 of 3 weken is het niet erg als het niet compleet is.
Karin & Pyrs schreef: Toen ik met DEWI naar het buitenland was voor haar dekking, had ik alles 3-dubbel meegenomen (tja je weet nooit wat er gebeurd hèVerwend nest - 'tis dat je haar wilde laten dekken - anders liet je haar toch mooi vasten zeg - kieskeurige dame)
AstridStraver schreef: Verwend nest - 'tis dat je haar wilde laten dekken - anders liet je haar toch mooi vasten zeg - kieskeurige dameInderdaad !![]()