Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
tieneke schreef: Jij wilt dus op kookles ;D ;D ;D ;D
nou liever niet, daar ben ik gewoon veel te lui voor, maar ik ben altijd wel te vinden voor iets nieuws ;D ;D ;D
Door carlala
Ik wil best kookles, voor mezelf dan wel hé ;)

Voor mijn hondje hoef ik geen ontdooi- leg het in zijn bak les, maar bedankt!! :D
Door roefus
Michael Somers schreef: Hallo allemaal,

Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via [email protected]
Kooklessen met een stukje barftheorie??? ???
;D ;D ;D ;D ;D
Hahaha....hoe slijt ik mijn kooklessen??????? 8)
Door sylvia
Angelique schreef: Wij hoeven geen kookles Afbeelding

Wij luie wieven Afbeelding Afbeelding

Wij alles rauw in de hondenba(e)kkies pletteren Afbeelding ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door tieneke

BOINK!
Door 202Spots
Michael Somers schreef: excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....
Met foute benaming neem ik dan aan dat je dan de gekookte gebakken barf maaltijden voor je hond bedoelde" of toch de gekookte gebakken maaltijden voor mensen maaltijden?
Sorry...maar ik snap 't niet helemaal goed geloof ik...

Keek al uit naar lekkere mensen maaltijden hapjes...maar zag niks....en zoals je inmiddels misschien wel begrepen hebt, hoeven we voor onze honden niet te koken en bakken om ze te eten te geven....'t enige bakken zijn de voer-bakken! 8)
Door Mieke L.
202spots schreef:

Keek al uit naar lekkere mensen maaltijden hapjes...maar zag niks....en zoals je inmiddels misschien wel begrepen hebt, hoeven we voor onze honden niet te koken en bakken om ze te eten te geven....'t enige bakken zijn de voer-bakken! 8)
;D Wat een bak zeg! ;D
Door Angelique
Nou, ik weet het leuk gemaakt. Wij vertellen chef-kok de "geheimen" van barf en dan mogen wij onze kookraadseltjes op hem afvuren :D
Door Ine
Michael Somers schreef: Hallo allemaal,

Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via [email protected]
Heeft iemand al gemaild? ::)
Door aaltje
In deze zijn er vele chef-koks op bp, maar ja niet iedereen verzint het om er een cursus van te maken.
Door Ollie

hahaha ;Dkom niet meer bij ;D ;D ;D ;D ;D
Door Sanyo
Ik vraag me af of iemand heeft gemaild en antwoord heeft gehad over wat die kookcursus nu eigenlijk inhoudt? ???
Door 202Spots
Sanyo schreef: Ik vraag me af of iemand heeft gemaild en antwoord heeft gehad over wat die kookcursus nu eigenlijk inhoudt? ???
Ik vraag me af waarom hij er 'n topic over maakt en dan zijn email adres neerzet om te reageren inplaats van hier op de topic te antwoorden???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door