tieneke schreef: Jij wilt dus op kooklesnou liever niet, daar ben ik gewoon veel te lui voor, maar ik ben altijd wel te vinden voor iets nieuws![]()
![]()
![]()
![]()

Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Jij wilt dus op kooklesnou liever niet, daar ben ik gewoon veel te lui voor, maar ik ben altijd wel te vinden voor iets nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Somers schreef: Hallo allemaal,Kooklessen met een stukje barftheorie??? ???
Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via [email protected]
Angelique schreef: Wij hoeven geen kookles![]()
Wij luie wieven![]()
![]()
Wij alles rauw in de hondenba(e)kkies pletteren![]()
![]()
![]()
Angelique schreef: Wij hoeven geen kooklesBOINK!![]()
Wij luie wieven![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Somers schreef: excusus voor de foute benaming, ik bedoel maaltijden samenstellen en bakken, maar t is al laat en ik heb net voor veel mensen gekookt.....Met foute benaming neem ik dan aan dat je dan de gekookte gebakken barf maaltijden voor je hond bedoelde" of toch de gekookte gebakken maaltijden voor mensen maaltijden?
202spots schreef:
Keek al uit naar lekkere mensen maaltijden hapjes...maar zag niks....en zoals je inmiddels misschien wel begrepen hebt, hoeven we voor onze honden niet te koken en bakken om ze te eten te geven....'t enige bakken zijn de voer-bakken! 8)
Michael Somers schreef: Hallo allemaal,Heeft iemand al gemaild?
Mijn naam is Michael en ik ben chef-kok. Dit doe ik dus ook voor onze Argentijnse Dog. Zij is mijn grootste fan als ik voor haar weer een uitgebalanseerd barf diner maak. Nu vraag ik me af of er behoefte aan zou zijn om in groepsverband kooklessen gaan geven, met een stukje "barf theorie"?
Graag hoor ik jullie reactie via [email protected]
Angelique schreef: Wij hoeven geen kookleshahaha ;Dkom niet meer bij![]()
Wij luie wieven![]()
![]()
![]()
![]()
Sanyo schreef: Ik vraag me af of iemand heeft gemaild en antwoord heeft gehad over wat die kookcursus nu eigenlijk inhoudt? ???Ik vraag me af waarom hij er 'n topic over maakt en dan zijn email adres neerzet om te reageren inplaats van hier op de topic te antwoorden???