Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
-Saskia- schreef: Jullie maken me nieuwsgierig:
is het ding van platinum met diamanten onderdelen, ofzo? ;D
Whahaha, naah, dat nog net niet. Je zou het wel verwachten, voor die prijs, dat tie van goud is. Maar nee, hij is van roestvrijstaal. En weegt bijna 12 kilo.
Door Borke
-Saskia- schreef: Geschrokken?? Ik lig hier met een blauwe tong naar adem te snakken....
Hoeveel groentemix voer jij per week, ben je lui en heb je budget - neem dat mee in je gedachten als je weer een beetje op adem bent gekomen ;D

Als je de laatste 2 vragen met ja kan beantwoorden dan is het een goede keuze en krijg je er vast geen spijt van...
Door -Saskia-
AstridStraver schreef: Hoeveel groentemix voer jij per week, ben je lui en heb je budget - neem dat mee in je gedachten als je weer een beetje op adem bent gekomen ;D

Als je de laatste 2 vragen met ja kan beantwoorden dan is het een goede keuze en krijg je er vast geen spijt van...
Hahaha, die laatste 2 vragen moet ik inderdaad bevestigend beantwoorden, mijn hart is al klaar met beslissen, mijn verstand moet nog even wennen aan het idee...eeuuhmmm...het bedrag :-X :o
Door Lizzy
Edwin en Brenda schreef: Inderdaad, decadent. Als ik die zou kopen, hebben we voorlopig niets te eten.
Ja nee, ik weet er alles van. Ik heb 'm ook in m'n rijke tijd gekocht :o!
Door Mieke L.
Afbeelding
Ik gebruik de Bamix staafmixer.
Ik heb het ding 20 jaar geleden op de huishoudbeurs gekocht. Toen nooit gebruikt tot ik begin dit jaar mijn eerste groentenmix maakte. Hij is harstikke geschikt hiervoor. Hij pureert alles fijn (ook wortels etc.)
Door Borke
-Saskia- schreef: Hahaha, die laatste 2 vragen moet ik inderdaad bevestigend beantwoorden, mijn hart is al klaar met beslissen, mijn verstand moet nog even wennen aan het idee...eeuuhmmm...het bedrag :-X :o
Die fase daar ben ik ook doorheen gegaan en met succes ;D

Ik had nooit gedacht zoveel geld uit te geven aan zoiets voor de hond (is voor jezelf ook wel een handig ding, maar toch..)

Maar ja, ik had zoveel niet gedacht voordat ik ging Barfen...

Dat ik met plezier geitenribben in tweeen ging hakken
Twee vriezers zou kopen voor hond en katten
Lyrisch kon zijn over een grotere slagerij
enz. enz
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door