Mayka schreef: Gister mijn bestelling gekregen vanuit Rotterdam maar dit kan ik niet thuisbrengen:Dit zijn heeeeeel dik bevleesde kalfsribben, of misschien kun je beter zeggen: dit is kalfsvlees met hier en daar een rib

Moderator: Lizzy
Mayka schreef: Gister mijn bestelling gekregen vanuit Rotterdam maar dit kan ik niet thuisbrengen:Dit zijn heeeeeel dik bevleesde kalfsribben, of misschien kun je beter zeggen: dit is kalfsvlees met hier en daar een rib
Mayka schreef:Nee joh, dit juist een van de zachtste soorten vleesbot.Idd, na nauwkeurig onderzoek en met behulp van de foto, de suggestie van conleeuw, bestudering van de door Audrina genoemde site en het ervaren oog van Femke lijkt het op loine en sommige stukken zijn ook met rib.
Dank jullie wel voor het meedenken
Is dit bot, lees ruggegraat, niet te hard om als rmb te fungeren?
Antonia schreef: Dit zijn heeeeeel dik bevleesde kalfsribben, of misschien kun je beter zeggen: dit is kalfsvlees met hier en daar een ribToch wel ribben. Die zien er echt mooi bevleesd uit dan. Hebben ze die bij IC? Ik heb ze daar nog nooit gezien (voortaan beter opletten. Vooral op de middelste foto kun je dat goed zien.
Audrina schreef: Toch wel ribben. Die zien er echt mooi bevleesd uit dan. Hebben ze die bij IC? Ik heb ze daar nog nooit gezien (voortaan beter oplettenZien er idd heel erg mooi uit, sommigen hebben een stuk rib en anderen een stukje ruggegraat maar allemaal met veel vlees.).