Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door debbymuch
Sonja schreef: Edo heeft afgelopen zondag na zijn kortstondige wandelavontuur nog ff een schaap gescoord in Baarle Nassau. Hij zag wat Turken en Marokkanen in de rij staan en is maar aangesloten. "Uhhh, doet u mij ook maar zo'n eh... schaap." Ze stonden wel gek te kijken, zeker toen hij vroeg of ie de kop en de pens er ook bij mocht hebben. Maar helaas kon dat nu ff niet. Wel kon hij hart, lever en nieren meenemen.
Hij dat schaap (dus zonder kop, voetjes en jasje) in de auto geladen, waar hij moeite moest doen om te voorkomen dat Stan er vast aan begon.
We hebben het schaap opgehangen in de schuur (3 kwijlende bouviers voor de schuurdeur) en Edo heeft 'm de volgende dag uitgebeend. Ik heb porties gemaakt voor onszelf en voor de honden en die zitten nu in de vriezer.
aaaa kunnen jullie geen eten kopen.
nee hoor het is gebruikelijk met het slachtvlees dat het vlees word verdeelt(in turkije voor de arme)
ik hoorde het dus van mijn man dinsdag,te laat.
maar een aantal collega's gaan wel voor ons opzoek.
Door Sonja
Ja, dat schaap zit in stukken in de vriezer, he. Niet de honden. ;D Hoewel die daar maar wat graag in zouden willen duiken natuurlijk met al die lekkere dingen die er in zitten :P
Door Cherry
Thunder schreef: Hahaha,ga je weer op jacht Gerry? Hihihi. Als je diepvries te klein is,je weet me wonen hè!!!!! LOL
;D ;D ;D ;D
ziggy schreef: Wie gaat dat schaap uitbenen, Gerry? ???
Groet,
Vic.
geen probleem Vic! ik heb daar een hond voor :P
Laatst gewijzigd door Cherry op za 07 feb 2004, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door