Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
Rovanna schreef: Mergpijpen zijn gemaakt van dragende botten zoals poten.
Zag dit net pas....
Mergpijpen worden niet gemaakt...'t ZIJN dragende botten (poot)
Door MoniqueAppels
roefus schreef: nee, ze zijn niet verhit, tenzij je er soep van hebt getrokken :D
O ja natuurlijk ;D Ik trek nogal veel soep vandaar ::)
202spots schreef: Zag dit net pas....
Mergpijpen worden niet gemaakt...'t ZIJN dragende botten (poot)
Jemig, jullie pakken mij wel op mijn woorden zeg. Pffffff
Laatst gewijzigd door MoniqueAppels op vr 02 jun 2006, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
Rovanna schreef: Jemig, jullie pakken mij wel op mijn woorden zeg. Pffffff
Wanneer je verkeerde info geeft, dan mag daar toch 'n opmerking over gemaakt worden om de correcte info te geven ???
Door Rajzcek
Ik ben vooral een tegenstander van mergpijpen omdat deze om de onderkaak of bovenkaak vast kunnen komen te zitten.Laatst was dat nog op TV.Hond ligt lekker te kluiven,en ineens hele grote paniek!!Ze dachten dat de hond een toeval had.Nou nee maar het arme dier was helemaal in paniek,omdat de mergpijp om zijn onderkaak was gekomen.Door de snijtanden werd ie zo vast gehouden,en kon er niet af.De honden proberen zo diep mogelijk IN de pijp te komen om de lekkere merg eruit te halen,en ZO kan de pijp vast komen te zitten.Hele grote paniek bij hond EN baasjes!!Krijg zo'n arme en bange hond maar eens rustig met een bot over zijn/haar kaak!!Voor onze honden dus geen mergpijpen,die gaan in de soep!! :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door