Maar Boris krijgt toch voldoende bot, ik vond het alleen raar. Vind het ook sneu voor honden die op die manier slecht gevoerd worden...
Moderator: Lizzy
Lil schreef: JammerjJa, vooral dat laatste.
Maar Boris krijgt toch voldoende bot, ik vond het alleen raar. Vind het ook sneu voor honden die op die manier slecht gevoerd worden...
Nitus schreef: Dus als ik het goed begrijp kun je een kalfs- of runderstrot niet als bot rekenen, maar wel als 'recreatief' spiervlees?Ik hoop het, maar ik vrees van niet... Ben behoorlijk goed in Duits vooral mijn woordenschat op hondengebied is groot, maar ik lees het helaas echt anders...
Misschien dat ze dat op die Duitse site bedoelen, dat runder en kalfsstrotten vervangers zijn van botten als je het over de kauwbehoefte hebt?![]()
Nitus schreef: Dus als ik het goed begrijp kun je een kalfs- of runderstrot niet als bot rekenen, maar wel als 'recreatief' spiervlees?Ik heb eigenlijk (nog) geen ervaring met strotten.
Misschien dat ze dat op die Duitse site bedoelen, dat runder en kalfsstrotten vervangers zijn van botten als je het over de kauwbehoefte hebt?![]()
Lil schreef: JammerJa k vind het vooral sneu voor mijn eigen honden als ik ze iets geeft wat achteraf niet goed is
Vind het ook sneu voor honden die op die manier slecht gevoerd worden...
jon schreef: Ik weet het niet hoor, maar kraakbeen gaat over in bot en hoe jonger het beest hoe meer kraakbeen (ik las net ergens dat het skelet van een jonge hond bijna geheel uit kraakbeen bestaat!!! Hoe zit dat dan bij lam, kuiken en dergelijke??? Een kipkarkas heeft ook veel kraakbeen dat ga je toch niet bij vlees rekenen??? Ik ga nog wel effe verder snuffelen want ergens heb ik het gevoel dat het niet klopt. ???Ja, maar gevoelsmatig vind ik een kipkarkas weer wat anders als een runderstrot..... Ik vind dat daar ook behoorlijk veel vlees aan zit en relatief weinig kraakbeen. Of zie ik dat verkeerd?
roefus schreef: Ik heb eigenlijk (nog) geen ervaring met strotten.http://www.pansen-express.de
Maar dat komt heel binnenkort
Als ze er lekker op kauwen, lijkt het me geschikt voor de 'kauwbehoefte'.
Eigenlijk denk ik ook wel dat er iets aan calcium inzit.
Maar dat je het niet als echte 'calciumbron' moet zien.
Mag ik weten van welke duitse site dit bericht komt?
Duits is voor mij redelijk makkelijk te volgen![]()