RMB: kippenekken/poten/karkassen/vleugels, lamsnek/ribben, zalmkop/sardientjes, konijnenrug.
Spiervlees: rund (als het in de aanbieding is), paard, kip, kalkoen, vis, runder gehakt, konijn (heb ik nu voor het eerst gehaald), lamsvlees
Moderator: Lizzy
JR schreef: botten: lamsribben en hele kippen.Je voert hiernaast ook nog andere dingen, toch? Kruiden? Voer je ook nog iets van een eitje? Op zich denk ik wel dat dat genoeg afwisseling moet zijn hoor.
vlees: rund,kip en vis
orgaan:lam (lever,hart),kip (hart,maag,nier,lever),rund(pens,soms hart)
dat is het op dit moment,zou het graag uitgebreider maken maar dat gaat nu nog niet.
ik vraag me ook af of het wel afwisselend genoeg is.
Cindy de Wolf schreef: Zo te lezen zit ik dan ook zo een beetje in diezelfde richting alhoewel ik zelden runderlappen geef omdat dit domweg te duur is, ik betaal daarvoor rond de 8euro de kg ???Ik kan rundvlees voor 2 euro de kilo aankomen maar dat zal wel te ver rijden zijn.... Of je moet als je naar mill betn geweest efkes door rijden naar mij
Lizzy; ik kan wel aan parelhoenkarkassen en poten komen via de Sligro in het Forepark, ze zijn redelijk bevleesd en kosten meen ik rond de 3.50 per kg. Ik weet niet of je dit te duur vind.
Cindy
Bullekes schreef: Ik kan rundvlees voor 2 euro de kilo aankomen maar dat zal wel te ver rijden zijn.... Of je moet als je naar mill betn geweest efkes door rijden naar mijNou dat sla ik niet af, heel graag! Zoals het ernu uitziet gaan wij 20 mei naar Mill. Laat maar even weten waar je woont e.d. PB me anders als je dat liever hebt.![]()
Cindy de Wolf schreef: Het is wel heel leuk om te lezen wie wat geeft en wat ik zelf nog kan aanvullen. Zo hebben ze bij mij nog nooit hazenkarkas gehad en hertenvlees en struisvogelvlees. Ook het paardenvlees ontbreekt in mijn eigen assortiment. Als er iemand adressen heeft waar ik bovenstaande kan krijgen dan hoor ik het graag.Hoi Cindy,
Cindy
Lizzy schreef: . Ik zoek nog een goed konijn adres! (hintBij Bakker vleeshandel kosten ze € 4,- p/k)