Femke schreef: ja, kom maar op met je info, waar heb je die machine vandaan want die wil ik ookIk had er ook eentje, een gewone voor normaal huiselijk gebruik. Volgens mij verkopen ze die bij de Blokker wel.![]()
Moderator: Lizzy
Femke schreef: ja, kom maar op met je info, waar heb je die machine vandaan want die wil ik ookIk had er ook eentje, een gewone voor normaal huiselijk gebruik. Volgens mij verkopen ze die bij de Blokker wel.![]()
Filou schreef: Bij mij gaat alle vlees, orgaan, vis in zakjes, alleen de groentemixjes gaan in kleine potjes van elk 200gr.Ziet er goed uit! Het bovenste plankje buigt een beetje door onder de zwaarte van alle barfhapjes
Op de zakjes plak ik een stukje plakband van het soort dat je gebruikt om ramen ofzo af te plakken als je schildert.
Zo ziet mn diepvriezer er nu uit (had vorige week een foto van genomen)
![]()
bas rouge schreef: Ik heb twee vriezers. Ik heb grote plastic zakken waar ik per diersoort in verpak, per dagportie per hond of per complete dagportie voor de drie honden.Ik las dat iemand anders het ook zo doe, dat spreekt mij wel aan, een makkelijke manier voor mij om toch de verschillende soorten weg te zetten zonder al te veel gedoe, ik ga het zeker proberen. Goede tip !!
Ik heb een zak lam, zak geit, zak rund, zak pens, zak vis, zak kip, zak parelhoen.
Niet erg courante dingen zitten bij elkaar in een zak; paardenvlees, kalkoenvlees, hertenvlees en konijn en haas.
Ik heb een aparte zak voor al het orgaanvlees dat ik per dagportie voor de drie verpak. Gf-mixen zitten per 400 gr. (ongeveer) in een plastic bakje.
Lizzy schreef: Ziet er goed uit! Het bovenste plankje buigt een beetje door onder de zwaarte van alle barfhapjesGoh ja... ik denk dat er zeker voor bijna 10kg vlees inzit...![]()
Erna schreef: Kip dingen zitten bij ons in de dozen waarin we het ook meekrijgen. Deze staan op zijn kant in de vriezer zodat ze zo min mogelijk plek innemen.Jullie vriezer is een soort vlees archiefkabinet
De andere soorten vlees, RMb's e.d. zitten allemaal in die plastic boodschappentassen van de Jumbo (niet die kleine tasjes maar de grote shoppers). Groen is voor geit, geel is lam, wit is vis. Aan de andere tassen hangen labels met wat er in zit.
De mandjes hangen in de grote vriezer en daar zitten de chinese bakjes met groente en fruit en de losse extra dingen. Die halen we eruit als b.v 1 hond wat extra moet eten. Er liggen nu kipkarbo's los in.
Onze vriezers zijn eigenlijk best goed georganiseerd maar dat is niet mijn verdienste. Ik zou alles er zo in flikkeren.![]()
![]()
![]()