Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door roefus
tieneke schreef: Dat is het mooiste...gehakt draaien waar je bij staat.
ja....dat ging toen echt zo ;D
gehakt?
mocht ik aanwijzen waarván.
ach, alweer lang geleden........ >:(
Door roefus
Nelly schreef: Heb ook wel eens een paar kilootjes rundergehakt van de C 1*** voor de hondjes meegenomen, als die in de aanbieding was. Er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat er misschien wel ander gehakt, dus ook varkens, door kon zitten. Denk dat ik het in de toekomst maar niet meer doe.
Ja....pffff.....je denkt dat rúndergehakt...van rund komt.
Toch?
Anders kocht je wel 'half-om'.
Tis toch ook te bizar voor woorden.
Door herder_lover
achja, het ligt vaak naast elkaar en daarom ook vaak door elkaar >:(
ZOu niet mogen natuurlijk, maar is wel zo.
Hier gebeurt dat ook hoor. Maar dan koop ik maar tartaar, dat is zeker weten wel rund ;D
EN anders geef ik ze gewoon biefstuk. Kost hier wel meer dan gehakt (oh, in NL ook ::) ). Gehakt kost hier minder dan hoh gehakt. Ongeveer 5,25 gulden per kilo. De rundergehakt dan dus. Biefstuk (kogel-) kost 11 gulden per kilo en dat eten ze dan ook wel. Of rosbief ook (gebruik ik vaak voor training). Maar gehakt....het is wel makkelijk ;D
Geen idee of hier ook gevaar bestaat voor de ziekte van Auz. mbt varkensvlees. Heb het niet nagevraagd....
Door Remke
roefus schreef: Ja....pffff.....je denkt dat rúndergehakt...van rund komt.
Toch?
Anders kocht je wel 'half-om'.
Tis toch ook te bizar voor woorden.
Tja als je denkt dat Kipfilet uit 100% kip bestaat heb je het ook fout. Al die varkenseiwitten die ze erin spuiten om het meer vocht te laten opnemen.
Door herder_lover
"ik kan geen biefstuk eten vanwege de gekke koeienziekte,
ik kan geen kip eten vanwege de vogelpest
ik kan geen eieren eten: salmonella
varken gaat ook niet vanwege lintwormen
kan geen vis eten; want het water is vervuild
kan geen groenten of fruit eten, want alles is bespoten

mmmmmmmmmmmmmm

ik denk dat alleen chocolade overblijft!""

oke, geld niet voor honden ::)

maar wel voor ons ;D
Door Remke
herder_lover schreef: "ik kan geen biefstuk eten vanwege de gekke koeienziekte,
ik kan geen kip eten vanwege de vogelpest
ik kan geen eieren eten: salmonella
varken gaat ook niet vanwege lintwormen
kan geen vis eten; want het water is vervuild
kan geen groenten of fruit eten, want alles is bespoten

mmmmmmmmmmmmmm

ik denk dat alleen chocolade overblijft!""

oke, geld niet voor honden ::)

maar wel voor ons ;D
;D Ja ik ben voor!
Door Mevroi Kruim
Ik ook *jammie*
En dan vergeten we gewoon ff dat chocola van cacaog emaakt wordt (plant) met veel suiker (plant) en soms nog een beetje melk (koe) 8)
Door herder_lover
Kruimel schreef: Ik ook *jammie*
En dan vergeten we gewoon ff dat chocola van cacaog emaakt wordt (plant) met veel suiker (plant) en soms nog een beetje melk (koe) 8)
uh, stttttt, ja DAT vergeten we!! ::) ;D
Door Suzanne
;-)
Mijn schoonzus is, omdat zij voor een aantal dingen een voedselintollerantie heeft, op zoek gegaan naar een 'echte en goede' slager. Zij kent/weet een slager waar zij nog inderdaad 'gemalen rundvlees' kan kopen. Daar zit dus gegarandeerd (voor zover iets ooit gegarandeerd IS dan...) tussen, want ze staat erbij en kijkt ernaar.
Ik heb haar gevraagd 's een ons of anderhalf voor mij daar te kopen en dat gaan wij dan 's proberen... eh herstel... Merlijn gaat dat proberen! ;-)

Liefs,
Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door