Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
Lizzy schreef: Hahaha, ja, deze is 245 euro, zie ik net ;D ;D ;D
:o :o Dat dacht ik al ja! Volgens mij is dat zo'n professioneel Japans hakmes (of hoe dat ook mag heten)
Maar die van mij heeft niet meer als een paar tientjes gekost hoor!
Dat is nog wel te doen, en waar heb jij die van jou gekocht?
Door Pauline
Decoupeerzaag een optie? Hier wordt al het gereedschap misbruikt voor het zagen, hakken en kleinmaken van vlees voor de jongens, mijn grote jongen is er inmiddels wel aan gewend.
Door Elise
Pauline schreef: Enne Elise..... de volgende keer mee gaan wandelen, kan ik geitenribben die wel in de lengte gezaagd worden voor je meenemen.
:-* ;D Ja eigen schuld he van mij.....
Door Borke
Zo'n hakmes als Lizzy liet zien - niet die hele dure - is bij Ikea te koop voor ca. 30 Euro. Daar hebben wij de onze gekocht en die doet het prima, wel oppassen voor je vingers!

Overigens weet ik niet of het uitmaakt bij het Islam centrum als je vooraf bestelt en vraagt of ze het willen snijden (en dan niet op een zaterdag bellen, want dan is het heel druk).
Wellicht maakt dat wat uit?
Door Laura2004
AstridStraver schreef: Zo'n hakmes als Lizzy liet zien - niet die hele dure - is bij Ikea te koop voor ca. 30 Euro. Daar hebben wij de onze gekocht en die doet het prima, wel oppassen voor je vingers!

Overigens weet ik niet of het uitmaakt bij het Islam centrum als je vooraf bestelt en vraagt of ze het willen snijden (en dan niet op een zaterdag bellen, want dan is het heel druk).
Wellicht maakt dat wat uit?
Ik bestelde nooit vooraf en altijd sneden ze het zoals ik het wilde. Ze zeiden dat er iets mis was gegaan met die zaag, dus ik denk dat er een ongelukje is gebeurd :-\
Maar als ze het voor jullie wel zo snijden dat wil ik het graag weten, want dat zou ik wel vreemd vinden.
Door Borke
Laura2004 schreef: Ik bestelde nooit vooraf en altijd sneden ze het zoals ik het wilde. Ze zeiden dat er iets mis was gegaan met die zaag, dus ik denk dat er een ongelukje is gebeurd :-\
Maar als ze het voor jullie wel zo snijden dat wil ik het graag weten, want dat zou ik wel vreemd vinden.
Ik belde altijd wel even van tevoren, heb geen zin om vvo 10 kg ribben naar Rotterdam te rijden en voor niets te gaan.

Laat de eerste van BP die er nu heen gaat het ons allen even weten hoe het gaat met het zagen?
Wij hebben hier nog voldoende liggen, wij hebben voor de kerst 10 kg gehaald en ik denk dat Borke ca 1/2-1 kg geitenrib per week eet, dus ik heb nog genoeg liggen.
Door Laura2004
aaltje schreef: Ik heb gisteren een hakmes bij ikea gekocht voor 7,95. Heb hem nog niet uitgeprobeerd
Laat je het ff weten of ie goed is? Want dat vind ik wel een leuke prijs ;)
Door Laura2004
AstridStraver schreef: Ik belde altijd wel even van tevoren, heb geen zin om vvo 10 kg ribben naar Rotterdam te rijden en voor niets te gaan.

Laat de eerste van BP die er nu heen gaat het ons allen even weten hoe het gaat met het zagen?
Wij hebben hier nog voldoende liggen, wij hebben voor de kerst 10 kg gehaald en ik denk dat Borke ca 1/2-1 kg geitenrib per week eet, dus ik heb nog genoeg liggen.
Ik ben zo iemand die niks plant, dus ik besluit ook meestal pas dezelfde dag dat ik naar de slager ga en ik haal meestal meteen 20 kilo geitenribben en dat hebben zo ook altijd en dat terwijl ik vaak op zater dag ga. Ik heb denk ik steeds geluk gehad. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door