Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond vanaf januari 2006?

Volledig BARF
54
23%
Volledig kompleet vers vlees
34
14%
Volledig brok
5
2%
BARF en kompleet versvoer
96
41%
BARF en brok
5
2%
Kompleet versvoer en brok
18
8%
BARF, kompleet versvoer en brok
25
11%
Anders
Geen stemmen
0%
Door Bullekes
mijn honden krijgen vanaf nu 3 of 4 ochtend kvv en de rest Barf. Heb dus ingevuld in poll barf en kvv :)

Maar ben nog aan het denken op de kvv weg te laten en daar toch barf voor in de plaats te doen maar dan wel gemalen omda tik 's morgens om 4 uur niet de tijd heb op stukken vlees te geven :)
Laatst gewijzigd door Bullekes op zo 22 jan 2006, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Charlie Angel
Hier staan ze volledig op kvv. En af en toe een lekker karkasje of eitje e.d.

Dus een stuk beter dan begin vorig jaar, want toen kregen ze ook nog deels brok :-X
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op zo 22 jan 2006, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
Waar blijven de brokken mensen, daar hoef je je toch niet voor te schamen, niet iedereen is hier is oudgediende die al langer vers voert?
Toen ik hier voor het eerst kwam werd er ook voornamelijk brokken gegeten hier in huis, nu eet iedereen vers.

Je kan ook alleen stemmen, je hoeft er geen verhaaltje bij te vertellen als je bang bent dat andere BP leden als missionarissen direct proberen om je te overtuigen dat je NU vers moet voeren ;D
Door Red_Hunter
Ik ben wel hetzelfde gebleven als vorig jaar en dat is dus KVV en 2 dagen BARF. Ik krijg wel steeds meer de neiging om vaker te gaan barfen, maar de dagen dat mijn vriend voor hem zorgt blijven toch KVV dagen want hij vind het maar niets.

groetjes Trudie
Door Doedels
Het lijkt wel of steeds meer mensen volledig gaan barfen. Bij mij eten ze 3 à 4 van de 14 maaltijden kvv. De rest barf. In mijn vakanties volledig barf. Een jaar geleden ben ik begonnen met kvv.
Door jon
Hier een erg tevreden barfer die nog ongeveer 30% van de maaltijden kvv geeft. Voor september was dat nog 100%. Ook hier vindt mijn partner het barfen maar niks dus op mijn werkdagen krijgt ie kvv. Maar mijn jongste zoon van 13 volgt het barfgebeuren met grote belangstelling dus wie weet..... ;D
Door roefus
We proberen het te 'barfen'.
Maar omdat ik nog niet aan alle adresjes kom, combineer ik nog geregeld met kvv.
Probeer het dan 'af te wisselen'.
Naast lam en eend van CB, vullen kiponderdelen en konijn, kalkoen weer goed aan, ook runderriblappen enzo.

Mijn probleem is feitelijk goede lamsribben of geitenribben en van kalf.
Ik haalde dit bij de Islamiet, maar ze zegt dan dat het van 'lam of kalf' is, maar dat is volgens mij niet zo.
Roefus kreeg er grote problemen mee, het was knoer en knoer-hard.
Leek wel van beton.
Het verteerde niet, hij krieeg er diarree van, onverteerde botsplinters in de ontlasting enzovoorts.
Dus houd ik het daar even voor 'gezien'.
Via de CB dus lam en eend.
De rest vullen we zelf aan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door