bas rouge schreef: Bij de Sligro hier kosten ze 1.60 per stuk.Ikke heb ook sligro pas.............dus jippieeeeeeee niet meer naar de poelier voor kwartels (ervan uit gaand dat ze ze lusten dan he)
Moderator: Lizzy
bas rouge schreef: Bij de Sligro hier kosten ze 1.60 per stuk.Ikke heb ook sligro pas.............dus jippieeeeeeee niet meer naar de poelier voor kwartels (ervan uit gaand dat ze ze lusten dan he)
Lizzy schreef: Oh, ik knip er niks af... ik geef ze zo aan Linga (al sinds ze pup is) en ze is er erg dol op. Vooral op het hoofdje van de kwartel.Bolke vindt het heerlijk, kwartels, het is voor hem ook een prima maal. Ik twijfelde of hij ook het kopje wel wilde eten maar het is het eerste dat ie opeet.
bas rouge schreef:blijkbaar... Luck eet idd altijd eerst de kop op en dan de rest...
Rein die wil geen kwartel maar wel het kwartelkopje, dus.... kwartelkopjes zijn blijkbaar een delicatesse.
Lizzy schreef: Nah, mijn honden zijn een stel verwende beestenStelletje verwende krengen. Hele kwartels lusten ze wel en vanmorgen blijkt dat ze kwartelkarkas (bij de VEN/Sligro vandaan - je moet ze wel eerst bestellen hoor. Hebben ze niet op voorraad) niet lusten.... Pinkel zit inmiddels al 15 minuten naar een karkasje te staren. Brutus had mazzel, hij had een karkas met kop (bij kip zo dol op) maar deze keer stond hij echt te kijken van "gatver, zit er ook nog een kop aan. Puke!". Rare beesten...
tieneke schreef: Stelletje verwende krengenZeg dag![]()
Lizzy schreef: Zeg dagBedorven?! Zelfs Linga vond ze goor... Dat wil wat zeggen. Want Ling vindt zelfs bakstenen, ingesmeerd met iets, lekker.....
Lizzy schreef: Nah, mijn honden zijn een stel verwende beestenZe willen alleen maar zeggen dat ze liever een hele kwartel hebben i.p.v. zo'n bijstandskwartel. Hele kwartels lusten ze wel en vanmorgen blijkt dat ze kwartelkarkas (bij de VEN/Sligro vandaan - je moet ze wel eerst bestellen hoor. Hebben ze niet op voorraad) niet lusten.... Pinkel zit inmiddels al 15 minuten naar een karkasje te staren. Brutus had mazzel, hij had een karkas met kop (bij kip zo dol op) maar deze keer stond hij echt te kijken van "gatver, zit er ook nog een kop aan. Puke!". Rare beesten...
Angelique schreef: Ze willen alleen maar zeggen dat ze liever een hele kwartel hebben i.p.v. zo'n bijstandskwartel![]()