Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
bas rouge schreef: Bij de Sligro hier kosten ze 1.60 per stuk.
Ikke heb ook sligro pas.............dus jippieeeeeeee niet meer naar de poelier voor kwartels (ervan uit gaand dat ze ze lusten dan he)
Door bas rouge
Lizzy schreef: Oh, ik knip er niks af... ik geef ze zo aan Linga (al sinds ze pup is) en ze is er erg dol op. Vooral op het hoofdje van de kwartel.
Bolke vindt het heerlijk, kwartels, het is voor hem ook een prima maal. Ik twijfelde of hij ook het kopje wel wilde eten maar het is het eerste dat ie opeet.

Rein die wil geen kwartel maar wel het kwartelkopje, dus.... kwartelkopjes zijn blijkbaar een delicatesse.
Door Madera
bas rouge schreef:

Rein die wil geen kwartel maar wel het kwartelkopje, dus.... kwartelkopjes zijn blijkbaar een delicatesse.
blijkbaar... Luck eet idd altijd eerst de kop op en dan de rest...
Door Lizzy
Nah, mijn honden zijn een stel verwende beesten >:(. Hele kwartels lusten ze wel en vanmorgen blijkt dat ze kwartelkarkas (bij de VEN/Sligro vandaan - je moet ze wel eerst bestellen hoor. Hebben ze niet op voorraad) niet lusten.... Pinkel zit inmiddels al 15 minuten naar een karkasje te staren. Brutus had mazzel, hij had een karkas met kop (bij kip zo dol op) maar deze keer stond hij echt te kijken van "gatver, zit er ook nog een kop aan. Puke!". Rare beesten...
Door tieneke
Lizzy schreef: Nah, mijn honden zijn een stel verwende beesten >:(. Hele kwartels lusten ze wel en vanmorgen blijkt dat ze kwartelkarkas (bij de VEN/Sligro vandaan - je moet ze wel eerst bestellen hoor. Hebben ze niet op voorraad) niet lusten.... Pinkel zit inmiddels al 15 minuten naar een karkasje te staren. Brutus had mazzel, hij had een karkas met kop (bij kip zo dol op) maar deze keer stond hij echt te kijken van "gatver, zit er ook nog een kop aan. Puke!". Rare beesten...
Stelletje verwende krengen  ;D ;D
Door Lizzy
tieneke schreef: Stelletje verwende krengen  ;D ;D
Zeg dag >:(! Zelfs Linga vond ze goor... Dat wil wat zeggen. Want Ling vindt zelfs bakstenen, ingesmeerd met iets, lekker.....
Door tieneke
Lizzy schreef: Zeg dag >:(! Zelfs Linga vond ze goor... Dat wil wat zeggen. Want Ling vindt zelfs bakstenen, ingesmeerd met iets, lekker.....
Bedorven? :-\
Door Angelique
Lizzy schreef: Nah, mijn honden zijn een stel verwende beesten >:(. Hele kwartels lusten ze wel en vanmorgen blijkt dat ze kwartelkarkas (bij de VEN/Sligro vandaan - je moet ze wel eerst bestellen hoor. Hebben ze niet op voorraad) niet lusten.... Pinkel zit inmiddels al 15 minuten naar een karkasje te staren. Brutus had mazzel, hij had een karkas met kop (bij kip zo dol op) maar deze keer stond hij echt te kijken van "gatver, zit er ook nog een kop aan. Puke!". Rare beesten...
Ze willen alleen maar zeggen dat ze liever een hele kwartel hebben i.p.v. zo'n bijstandskwartel ;D
Door Lizzy
Nope. Ze zijn vers als wat. En ik heb een zeer goede neus voor bedorven dingen... Nee, deze zijn echt goed. Ik denk dat Angelique een punt heeft... ze houden niet van kaalgeplukte karkassen... ::)
Door tieneke
Angelique schreef: Ze willen alleen maar zeggen dat ze liever een hele kwartel hebben i.p.v. zo'n bijstandskwartel ;D
;D ;D
Door Twiz
Ik wilde eigenlijk ook de karkassen van kwartels bestellen bij de Sligro.
Die hele kwartels zijn best prijzig en als de kop eraf gevreten is, is zo'n beestje hap slik weg.

Dan toch maar echte kwartels halen en dan iets minder vaak.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door