Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Pauline
Lizzy schreef: Neeheeeeee ;D, ze willen bij jou komen wonen!
HAHAHAHAHAHA dat had ik wel door hoor, maar goed het was een inkoppertje ;D.

Van mij mogen ze, maar ik denk dat jullie ze niet kunnen missen! ;)
Door Lizzy
Pauline schreef: HAHAHAHAHAHA dat had ik wel door hoor, maar goed het was een inkoppertje ;D.

Van mij mogen ze, maar ik denk dat jullie ze niet kunnen missen! ;)
;D ;D ;D

En ik hoor net dat ze het geen probleem vinden (ons te missen). De liefde van de hond gaat door de maag.... :'( ;D
Door Pauline
Lizzy schreef: ;D ;D ;D

En ik hoor net dat ze het geen probleem vinden (ons te missen). De liefde van de hond gaat door de maag.... :'( ;D
Net als die van de man! ;D
Door judith1967
Lizzy schreef: Ik niet maar zij willen verhuizen ;D
Nou,als ik lees wat je ze te eten geeft,de liefde van de hond gaat toch door de maag ::) :-\
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 14 dec 2005, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pauline
tieneke schreef: Een weekje Lubnik ;)
Mag ik nog ff bedanken? ;D

Aan mijn jongens zal het niet liggen, die zijn dol op Leonbergers! En ik ook hoor, maar als die van mijn nicht hier achter het huis lopen heb ik echt iets van: Wauw!!! Wat een giga ruimte nemen ze in. Krijg je als je slechts teckels gewend bent. ::)
Door Pauline
Pauline schreef: Vanaf zondag a.s. heb ik het volgende assortiment in huis voor de jongens:

runderkopvlees – runderpens - runderstrot
geitenribben – geitenpens - geitenorganen (hart & lever)
lamsribben – lamsnek - lamsorganen
hertenvlees - hertenkarkas
struisvogelvlees - struisvogelkarkas
hazenkarkas - hazenorganen
kipkarkas – kippennek – kippenbouten – kippenmaagjes, hartjes & lever

Lijkt me toch een mooie variatie, niet? ;)

Nou dit is er overgebleven van onze variaties. Als ik het zo zie denk ik: Mens wat zeik je nou toch over geen variatie genoeg. Maar op het moment dat ze geen fazant en eend wilden eten, had ik echt zoiets van: HELLUPPPP ik heb geen variatie genoeg

Ga morgen op de markt sardientjes kopen. Die hebben ze eerder gehad en ik kan me niet herinneren dat Joep daar last van had. Probeer het dus maar weer.
Door Pauline
sylvia schreef: Ze hebben hier allemaal hun knapzak gepakt :o
Dank je wel, dan is er dus niets mis met de variatie. ;D
Door roefus
Pauline schreef: Nou dit is er overgebleven van onze variaties. Als ik het zo zie denk ik: Mens wat zeik je nou toch over geen variatie genoeg. Maar op het moment dat ze geen fazant en eend wilden eten, had ik echt zoiets van: HELLUPPPP ik heb geen variatie genoeg

Ga morgen op de markt sardientjes kopen. Die hebben ze eerder gehad en ik kan me niet herinneren dat Joep daar last van had. Probeer het dus maar weer.

Pffffff.......OPSCHEPPER....................... :o
Door Pauline
roefus schreef: Pffffff.......OPSCHEPPER....................... :o
Lekker puh!!!

Alleen vanochtend dikke pech. Ik op mijn fietsje naar de markt om sardientjes voor de jongens te kopen, gauw weer terug naar huis. Maar helaas pindakaas, dat blieven ze niet! Je denkt toch niet dat we sardientjes gaan vreten als we hert of haas kunnen krijgen...... :-X ::) :P
Door - Judith -
Nee, geef ze eens ongelijk!!! Maar je kunt die sardientjes ook lekker voor jezelf grillen hoor. Jummiejummie met een beetje citroensap erover. Net of je in Spanje bent ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door