Moderator: Lizzy
Amstaff 4 ever schreef: Die vind ik niet vies.Bij testikels sta ik ook niet echt te springen maar tong is lekker hoor, en als het in plakjes is zie je ook niks van de vorm. Lust je ook geen tongeworst (glas in lood worst wordt het ook wel genoemd) dat is tongeworst en bloedworst met gelatine heeeerlijk , en je hebt natuurlijk ook rundertong bij de vleeswaren liggen
Maar zo'n tong is een tong en het ziet er smerig uit.
Ik ga toch ook geen testikels eten?
Daar gruwel ik net zo erg van.
Kan er niets aan doen, maar het is gewoon het idee.
Amstaff 4 ever schreef: Ik heb vandaag een rundertong gekocht.Weet je zeker dat die wel helemaal vers was? Vers vlees stinkt niet echt. Zelfs verse pens vind ik niet echt stinken. Maar zodra het niet helemaal vers is, zit er al snel een lijkenlucht aan vlees
Wat een lucht komt daarvan af zeg!
Dat haal ik echt nooit meer van mijn leven.
Ik vond het ook echt smerig om in stukken te snijden.
Ik werd echt misselijk van die lucht.
Amstaff 4 ever schreef: Het zat in een plastic vacuüm verpakt bij de Islamiet.Als het vacuumverpakt was kan het best dat je het niet lekker vondt ruiken, dan zit de geur helemaal vast in het plastic als je dat openknipt komt in één keer de geur vrij.
Ik hoop niet dat het bedorven was!!!!
Zou dat kunnen en worden de honden daar ziek van?
Want ik vond het echt een vreselijke geur die eraf kwam hoor, ik werd er echt misselijk van, maar de honden vonden het echt heerlijk.