Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sofie
Filou schreef: Bij vis goed kijken naar de ogen. Ze mogen niet troebel zijn, maar doorzichtig als glas ;)

Zijn ze troebel, dan is de vis niet meer vers.
Hehe handige tip!! ;D
Door Joshii
conleeuw schreef: ik koop gewoon verse haring op de markt, niets oud, niets gezout, gewoon rauw vis. Gaat thuis in porties de vriezer in. Als je aan de einde van Zaterdag ga, dan heb je de meeste vis voor je geld ;D
Koop jij panharing?
Door conleeuw
Noukie schreef: Koop jij panharing?
kijk dat zou ik nou niet weten, ik weet gewoon dat ik vraag om rauw onbehandelde haring, het zijn gewoon visjes met kop en al, je kan ze in verschillende maten kopen, ze worden volgens mij aan boord wel ingevriesd, maar dat is ook alles. Of het nu panharing heet of iets anders, dat weet ik niet ???
Door tieneke
conleeuw schreef: kijk dat zou ik nou niet weten, ik weet gewoon dat ik vraag om rauw onbehandelde haring, het zijn gewoon visjes met kop en al, je kan ze in verschillende maten kopen, ze worden volgens mij aan boord wel ingevriesd, maar dat is ook alles. Of het nu panharing heet of iets anders, dat weet ik niet ???
Die liggen hier ook ingevroren en zijn volgens mij echt niet gezouten,ga ze eens proeven eerdaags ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door