Moderator: Lizzy
geer schreef: Oh juks, dat is schrikken!! Ik heb het hier wel eens gehad met een takje dat overdwars in de bek zat maar gelukkig (nog) nooit met een botje (even afkloppen)...Timo begon een keer te schuimbekken en heel raar te slikken, hij deed zo raar........bleek er, na lang zoeken en veel paniek, een dropje tussen zijn tandvlees en z'n tanden te zitten.
Dacht vanmiddag tijdens mijn blokje om wel even dat Ted aan het stikken was, ze had iets van straat gegeten en deed ZO raar! Hand in de bek en graaien maar.......ennnnn toen bleken het dus een dropje en een winegum te zijn, die vervolgens de hele wandeling weigerden om van mijn vingers af te gaan... Alstublieftdankuwel![]()
herder_lover schreef: En dat je hond het toestaat dat je met je hand in zijn strot mag. Mijn hond niet dus! Zou ook niet weten wat dan te doen, want als ze pijn heeft ofzo, bijt ze me gewoon.Ik kan met me hand in de etensbak....ik kan ook altijd naar gebit of bek kijken, alleen toen hij 'n kalkoennek aan 't kluiven was vond ik 't te eng en wilde 't afpakken...mooi niet dus....dus 'n rmb geeft ie niet zomaar terug....