Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Ja, ik had ook zo'n moeilijke brokkeneter. Nou, geen enkel probleem met barf, ze rukt het uit je handen, doet een rondedansje, haalt alle trucjes uit de kast om maar zo snel mogelijk d'r dooie beest te veroveren ;D ;D
Gelukkig eet ze wel met overleg en schrokt het niet in een keer naar binnen.
Door Ike
herder_lover schreef: het is heerlijk als je een hond zo ziet smullen (kan em er weinig bij voorstellen hoor, als ze haar tanden in een grote geitentong, of stuk hersenen plaatst :D). Dara was een zeer moelijke eter, maar nu... ja gister hoefde ze geen vis (en ik had superverse vis gehaald, vannacht nog zwemmende en 3 uur later in haarbak) ze zat nog vol denk ik. Ik had 1 stukje in haar bak gelegd (een stukje vin met nog wat vis eraan). Hele dag n de zon gelgen en opeens had ze het op en kwam toen vrgen om meer, maarja toen lag alles al in de vriezer ;D
Jammer, vandaag krijgt ze weer lekkere groentenmix en kippenvleugels en geitenvlees...
Ho ho ho, ik ga niet gelijk zo grof beginnen hoor :o, ben echt nog niet toe hoor aan hersenen en zo!
Door herder_lover
Ike schreef: Ho ho ho, ik ga niet gelijk zo grof beginnen hoor :o, ben echt nog niet toe hoor aan hersenen en zo!
IK ook niet, maar mijn hond wel ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door