Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ine
De honden hebben allemaal hun forel op!
Nu zit Spike, de killerkater in z'n eentje met een hele forel! Hij geniet!!
Ik heb foto's, maar kan ze nog steeds niet op de pc zetten!! :'( :'( Het geluid is anders ook niet mis, als een kat een vis kraakt!!!! :-\ ;)
Vanavond zal ik eens de boekjes nalezen, want dit is echt jammer!!
Laatst gewijzigd door ine op ma 22 dec 2003, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
Ik geef alles heel. Ik snij of maal niets. Nooit problemen mee gehad. Al heeft Balou net gekotst. Voor het eerst sinds maanden trouwens, en er kwam wat ontbijt uit van vanochtend. Makreel....Maar ze heeft het weer keurig opgegeten ;D Hoefde ik alleen maar de spetters te dweilen....

groetjes Helen
Door richard
Mijn honden vinden vooral alle vissenkoppen errruggg lekker. Deze is er meestal als 1e af. Overigens liep ik afgelopen zomer ergens langs een sloot. Een van mijn honden sprong zo het water in, maar dat is niet vreemd, dus ik wandelde gewoon door. Toen ik haar na enige tijd riep, ze stond al enige tijd aan de waterkant te klooien, kwam ze me snel tegemoet gelopen..... met een flinke zeelt van 35 centimeter in haar bek! Een hap was er al uit en ik heb haar zeer overtuigend moeten toespreken voordat ze de vis los liet. Toen ik deze in het water wilde kieperen zag ik dat er diverse zeelten onder de kant aan het paaien warn. Hoe vers kan het zijn...

richard
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door