HOi,
Vitamine C krygt hy elke dag en ook af en toe een nekkie/wat yoghurt/stukje vis en wat rauwe groente ,honing enz
Groetjes Desiree
Moderator: Lizzy
Hoi Sylvie, de meeste honden gaat niet aan de diarree van rauwe melk. JdBL haar honden groeien bijna allemaal op, op rauwe melk... Daarom wilde ik Roger zijn mening daarover weten! Hij is JdBL expert...!
Wat betreft die melk; sommige honden zijn lactose intolerant. Dan is iets gefermenteerds (yoghurt, kefir) beter. Want zo'n uk aan de diarree; moet ik niet aan denken...
Vitamine C; mijn holistische dierenarts zegt; het eerste levensjaar dagelijks 1000 mg ester C
En natuurlijk gedoseerd bewegen e.d. (5 minuten per wandeling per levensmaand)
......
Krijg ik nou mijn 3e sterretje nog een keer ???
Sommige honden die gewoon na het zogen geen melk meer krijgen,ontwikkelen een natuurlijke intolerantie tegen melkprodukten,dus het is uitproberen,ikzelf geef eigenlijk geen melk,af en toe mogen ze een vla schaaltje of yochurt schaaltje schoonlikken maar dat was het (dat is denk ik 3x per jaar)
Hoi Sylvie, de meeste honden gaat niet aan de diarree van rauwe melk. JdBL haar honden groeien bijna allemaal op, op rauwe melk... Daarom wilde ik Roger zijn mening daarover weten! Hij is JdBL expert...!
Groetjes, Lizzy
p.s., je krijgt meer sterretjes als je meer berichten plaatst!
Hoi,Hoi Desiree,
Ja met 2 maanden zou hij inderdaad 5 kilo moeten zijn maar ik geloof dan wel dat hij dus al vry mager was toen we hem meenamen want dat is afgelope vrydag en sinds die tyd is hij zwaarder en levendiger geworden.Dus ik denk dat hy al een achterstand had.
Groetjes Desiree
Kijken wat hij over 3 weken is aangekomen.Wat zou hij aan mogen komen ongeveer per week?
Gek he heb ze allebei vanaf pup en nog niet zolang geleden maar het gewicht intresseerde me eigenlijk niet wel hoe ze er uit zagen en hoe aktief ze waren.
Zucht, ik zie me op mijn tachtigste nog steeds ijverig bijleren over rauwe voeding.
Hoi Sylvie, de meeste honden gaat niet aan de diarree van rauwe melk. JdBL haar honden groeien bijna allemaal op, op rauwe melk...
Hoi,Ik hou voor mijn honden (pups) altijd aan dat ze zeker niet meer als een kilo in de week mogen aankomen, ook niet als ze ondergewicht zouden hebben.
Ja met 2 maanden zou hij inderdaad 5 kilo moeten zijn maar ik geloof dan wel dat hij dus al vry mager was toen we hem meenamen want dat is afgelope vrydag en sinds die tyd is hij zwaarder en levendiger geworden.Dus ik denk dat hy al een achterstand had.
Groetjes Desiree
Kijken wat hij over 3 weken is aangekomen.Wat zou hij aan mogen komen ongeveer per week?
Gek he heb ze allebei vanaf pup en nog niet zolang geleden maar het gewicht intresseerde me eigenlijk niet wel hoe ze er uit zagen en hoe aktief ze waren.
Hoi,
Ja en eigenlijk is het jammere dat ze gelijk de volgende dag eukanuba heeft gekocht en nu dus ook brokken krygt.Baal er een beetje van want het ging juist lekker maar dan zegt de dierenarts wat en ze durft gelijk niks meer.
Nouja het zal allemaal wel ook te veel werk zijn ,brokken is natuurlijk een stuk makkelijker(erger ergererger)
Groetjes Desiree