EstherVanPuck schreef: Ik heb ook nog maar 7 vingers over.......Wees voorzichtig aub!!!
Zo vals dat ze worden!

Moderator: Lizzy
EstherVanPuck schreef: Ik heb ook nog maar 7 vingers over.......Wees voorzichtig aub!!!
Zo vals dat ze worden!
Elvira schreef: Misschien iets voor een "hier waak ik" bord, deze hond wordt rauw(e) vlees/vis gevoerd, pas op !!!Dan komt er zeker niemand binnen...goed bedacht!!!
Marieke schreef: hmmm, mijn hond wordt juist super agressief van broccoliEn ik van gekookte andijvie![]()
Evelyn schreef:Ik hield een inhoudelijk correct praatje waarvan ik al gauw zag dat de beste vrouw er de ballen van geloofde. Ik ben gestopt en heb verder vriendelijk geglimlacht en afgerekend.
Wat zeg je daar dan op? Dat dat mens zelf niet hoort wat ze zegt!
Anneke V schreef: Dan komt er zeker niemand binnen...goed bedacht!!!Waar kan ik dat bord bestellen, vind het echt een giller, dat ga ik dus echt achter het raam plakken!!! (Helaas vinden ze Boris hier allemaal erg lief, dus dat bord zal wel niet helpen).
" Hier woont een hond gevoed met rauw vlees/vis..Opgelet: Hij lust je rauw!!!!"
![]()
![]()
![]()
Lil schreef: Waar kan ik dat bord bestellen, vind het echt een giller, dat ga ik dus echt achter het raam plakken!!! (Helaas vinden ze Boris hier allemaal erg lief, dus dat bord zal wel niet helpen).Ja, maar dieven zullen er niet binnenkomen!!!
Misschien pas op voor de hond, hij wordt met vers vlees gevoed, hij likt u dood!![]()
![]()
Evelyn schreef:Dus de hedendaagse agressieve vandalisten zijn eigenlijk doodgewone vredelievende mensen die net op de markt een lekker harinkje gegeten hebben .......
Wat zeg je daar dan op? Dat dat mens zelf niet hoort wat ze zegt!
Lil schreef: En dan heb je het alleen nog maar over de honden, mijn katten grommen naar elkaar als de een te dicht bij de voerbak van de andere komt (vroeger zij de een tegen de ander eet jij het maar op, ik lust die stomme brokken van de da niet). Mamma help, gevaarlijke dierenhahaha zie je wel dat het agressie opwekt!!![]()
![]()
![]()
Joan schreef: Dus de hedendaagse agressieve vandalisten zijn eigenlijk doodgewone vredelievende mensen die net op de markt een lekker harinkje gegeten hebben .......Shit ja dat we daar nooit eerder bij stil hebben gestaan zeg...dom dom dom![]()