En als ik het uitreken komt een half portie erbij dan goed uit voor ongeveer 3,5%. Dus kan gewoon twee dagen samen uithalen. Top, scheelt wat werk

Moderator: Lizzy
Paulus5 schreef: ↑ma 12 aug 2019, 14:02 Hier ben ik weerHoeveel weegt ze nu en hoe oud is ze nu?
Ik heb nog een vraag
Ik heb dus vermeerderd naar 750 gram voeding. En dus gaf ik 3,2%. Ik heb dit na goeie week wat verminderd naar 650 omdat ze niets meer wou doen voor snoepjes tijdens trainingen. Dit was wat beter toen. Maar nu merk ik dat als ik ga wandelen en ze roep, komt ze wel maar ze neemt het snoepje niet aan.
Ik denk dat ik best weer verminder dus naar 550 gram misschien toch? Of zou het gewoon de snoepen zijn die ze beu zou zijn? Ze krijgt kaas, gedroogde long en gedroogde pensstaafjes in stukjes. Zou niet weten wat ik van hoogwaardige snoepen ik nog zou kunnen gebruiken. Want heb dat wel nodig voor nieuwe dingen aan te leren
Paulus5 schreef: ↑ma 12 aug 2019, 14:56 Ze weegt 23,5 kg. Had ze net gewogen. En ze is net geen 8 maanden.Dat is logisch. Thuis trainen is makkelijker. Minder afleidingen, minder andere leuke dingen om te doen. Hoe moeilijker (verleidelijker, drukker, interessanter) de omgeving, hoe moeilijker de oefening, hoe meer je moet zorgen dat je hond de oefening in makkelijkere situaties als goed aan kon en de motivatie om de oefening te doen groot genoeg is. Dus lekkerdere hapjes.
Die foto kan ik misschien eens doen! Goeie tip. Die gaat tenslotte wel weten of ze te dik is of niet. Want ik voel ribben nog wel soms tenzij ze net gegeten heeft maar ze staat wel al voller dan maand geleden
Op de hondenles week geleden ging ze nog door het dolle heen voor kaas terwijl ik tien seconden ervoor met gedroogde long stond te zwaaien en ze me negeerde. Dus denk echt dat het niet is dat ze het niet lust
Gewone knakworst uit zo een potje? Misschien dat ik dat ook nog eens kan proberen. Maar ben bang dat als ik teveel afwisselt ze dan haar zin gaat krijgen of is het niet zo?
Want bij thuis training neemt ze die long wel soms nog steeds aan![]()
Ze is wel aan het puberen en tegendraads in alles maar ik moet ze toch met iets kunnen verleiden
Ze knaagt in huis aan alles waar ze vroeger geen oog naar had, zelf de leiding in het toilet als ze daar toevallig zit te wachten. Dus misschien puber streken. Maar zo kan ik ze niet echt trainen![]()
Dank voor reactie