Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door gonny
Lizzy schreef: [nose-in-the-air-smilie]Ja, vanaf nu af aan heb ik graag dat jullie U tegen me zeggen en met twee woorden speken[/nose-in-the-air-smilie]
hoe doe je dat met 2 woorden speken??? :-\ ;D
Hartelijk gefeliciteerd mevrouw Hare Barfesteit!

En met twee woorden spreken betekent niet dat je "nee, lizzy" mag zeggen, het is altijd, " ja lizzy, goed lizzy, ohhhh daar had ik nog nooit aangedacht, lizzy, wat geweldig goed advies, lizzy" :-X :P ;D
Door sylvia
Lizzy schreef: Oh vreselijk, wat een titels zuigen jullie hier ter plekke uit je duim zeg ;D ;D ;D. Ik heb nog nooit zo'n stel fantasie en taalrijke figuren bij mekaar gezien ;D ;D ;D
Geen moeite is groot genoeg om Uwe barfigheid tot eer te strekken ;D
Door avalon
Nou hare barfigheid, dat heb je mooi voor elkaar, (knap gedaan! zou Nienke zeggen, is haar lijfspreuk momenteel ;D) Dus ook namens ons hier Gefelicikwispelstaart!

Enne Dory knap gemakt hoor ;)
Door 202spots
Truus schreef: Nou meissie, van harte hoor, het is je gegund en mag ik Hare Barfdinges een dikke :-* geven?
Nou Truus ...je durft wel hoor... :o
wel effe opletten WAAR je de Hooggeedelderde Barf Queen 'n dikke :-* gaat geven!!

Afbeelding

Zorg alsteblief dat je alleen op de rode steen in 't midden van de Hooggeedelderinder ring 'n :-* neerzet...want als je toevallig Hare Hoogachtelingse B.Q op d'r handen zou :-* :-*, dan sta ik niet voor de gevolgen in.
Je weet maar nooit wat die Hogelingers allemaal in hun hogelijke hoofd halen! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door