Lizzy schreef: [nose-in-the-air-smilie]Ja, vanaf nu af aan heb ik graag dat jullie U tegen me zeggen en met twee woorden speken[/nose-in-the-air-smilie]hoe doe je dat met 2 woorden speken???

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: [nose-in-the-air-smilie]Ja, vanaf nu af aan heb ik graag dat jullie U tegen me zeggen en met twee woorden speken[/nose-in-the-air-smilie]hoe doe je dat met 2 woorden speken???
gonny schreef: hoe doe je dat met 2 woorden speken???Nou gewoon Ja Lizzy, nee Lizzy, goed Lizzy 8)![]()
![]()
Kruimel schreef: Nou gewoon Ja Lizzy, nee Lizzy, goed Lizzy 8)
Angelique schreef: FoutJanee, maar dan zijn het 3 woorden, da's niet goed toch?Ja HB...nee HB....goed HB
![]()
Kruimel schreef: Janee, maar dan zijn het 3 woorden, da's niet goed toch?Nee, HaaBee, spreek je gewoon in 1 zucht uit, net als BeePee en Peebee.
Kruimel schreef: Nou gewoon Ja Lizzy, nee Lizzy, goed Lizzy 8)Jaaaa, goeeed, heeeeel goed!
Angelique schreef: FoutJaaaa, da's ook goed!!!Ja HB...nee HB....goed HB
![]()
Lizzy schreef: Oh vreselijk, wat een titels zuigen jullie hier ter plekke uit je duim zegGeen moeite is groot genoeg om Uwe barfigheid tot eer te strekken![]()
![]()
. Ik heb nog nooit zo'n stel fantasie en taalrijke figuren bij mekaar gezien
![]()
![]()
![]()
Truus schreef: Nou meissie, van harte hoor, het is je gegund en mag ik Hare Barfdinges een dikkeNou Truus ...je durft wel hoor...geven?