Zuzanna schreef:Oké. Nou, bedankt voor de tip! Anders eindigt de zalmkop na een glijpartij alsnog op het tapijt.Ja. Mogelijk via het plafon

Moderator: Lizzy
Zuzanna schreef:Oké. Nou, bedankt voor de tip! Anders eindigt de zalmkop na een glijpartij alsnog op het tapijt.Ja. Mogelijk via het plafon
Lizzy schreef:Ja. Mogelijk via het plafonOei, dat is vorig jaar nog gewit!
pike schreef:Gewoon lekker naar buiten, geen gezeur, de honden vinden het geen enkel probleem.Bedankt voor je antwoord! Ziva vindt regen of wind inderdaad geen probleem, maar vooral mijn vriend ziet het niet zitten dat ze iedere keer flink nat wordt als het regent. Als we een afdak hadden was het inderdaad een ander verhaal!
Zuzanna schreef:Bedankt voor je antwoord! Ziva vindt regen of wind inderdaad geen probleem, maar vooral mijn vriend ziet het niet zitten dat ze iedere keer flink nat wordt als het regent. Als we een afdak hadden was het inderdaad een ander verhaal!Eigenlijk komt het niet eens zo vaak voor dat ze in de regen eten. Het regent zelden de hele dag door. En flink nat laat ik ze ook niet worden hoor, bij harde regen moeten ze zoals gezegd gewoon wachten. Maar verder, we gaan ook wandelen in de regen, waarom zouden ze dan niet een paar minuten kunnen eten in de regen.
Lizzy schreef:Ik moet er niet aan denken om buiten te voeren. In de zomer zou het hier letterlijk zwart/groen zien van de vliegenSta er dan 's zomers naast met de tuinslang om de boel direct schoon te spuiten en evt. (groene)vliegen direct hun eerste les ' wildwaterbaan varen' te geven. De honden weten al dat ik de vliegen voor ze 'regel'...
Lizzy schreef:Ik moet er niet aan denken om buiten te voeren. In de zomer zou het hier letterlijk zwart/groen zien van de vliegenDe vliegen moeten dan wel snel zijn; mijn honden doen echt een halve minuut over hun eten, kvv of barf maakt niet uit. Alleen mijn oudste hond eet na die halve minuut nog haar vleesbot rustig op, liefst op het gras in de tuin.