Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door inni
eelke schreef:Honden zijn moeilijk te weerstaan ook hoor! Mijn moeder is een stuk flauwer met haar hond dan zat ze met mij en mijn zusje was ;D (of is, want soms wordt de hond nog meer verwent, toppunt dat de deur voor de hond open ging, en voor mijn neus weer dicht, stond ik daar alleen in de gang :biggrin2: )

Ik zeg altijd "te verstaan ook".....ik snapte niet dat sommige mensen problemen kunnen hebben met de verzorging van hun baby......" 't wijst toch allemaal zichzelf uit" .....tot Berre hier in huis kwam......ramp hoor, hij sprak blijkbaar een andere taal als wij mensen en ik verstond zijn behoeftes niet.... ,)

Mijn 4 kinderen verwijten mij ook mijn aandacht en verdraagzaamheid tegenover de honden. Schoenen horen aan de deur......vuile hondenpoten worden meerdere keren per dag (soms per uur) opgegweild, speelgoed, manden en dekens zijn overal in huis te vinnden,... op 't terras zijn wel 's vlekken omdat die oudste rakker hier persé z'n pootje overal wil heffen en die jongste er dan maar overheen plast....dus poets ik een paar keer per dag het terras...enz........ach ze kunnen zo lief kijken...??f versta ik ze verkeerd ?? ;)
Door TomsBorders
eelke schreef:Hij heeft geen honger, hij heeft trek. De arme hondjes in Afrika, die hebben honger ;)
eigenlijk is dat een fabeltje want kinderen en dieren daar in de gepopuleerde steden krijgen te weinig eiwitten binnen en kunnen dus het honger gevoel niet aanmaken. maar ik begrijp wat je bedoeld ;)
Door Kim_S
Neally schreef:;D ;D

Ik zat net n stukje ouwe wijvenkoek te eten. En dat wou ie ook wel.... ik hou um in de gaten. tsk. :cool:
Nah oend? Al vleesjes gegeten? Of is ie nog steeds in staking? :biggrin2:
Door Neally
Ik heb gisteravond heel streng tegen hem gezegd, nee Nilsje, dat mag echt niet van tante Lizzy.
En daarna dat er grapjes over mama gemaakt werden.
Nou en nu en nu nu eet ie gewoon..... de grapjas......
Gisteren en vanmorgen wel streng geweest. En echt weggehaald en ook niet ingegaan op zielige oogjes. Moooeeeeelllluk jongen. :D

.... daarstraks gewoon haphaphap op. Knap kind, knappe mama. :biggrin2: Lieve bp-ers en blij dat ik niet alleen zo dom was.....
Door Neally
Helft op....tutten.
Kom weggehaald, hond geplakt aan mijn bibs. Nogmaals aangeboden. Nee, ik wil wat jij hebt 'mama'. Dat niet Nilsemans.
Nu slaapt ie...af en toe oogjes over de rand van de stoel naar mij. ::)
Neally schreef:Helft op....tutten.
Kom weggehaald, hond geplakt aan mijn bibs. Nogmaals aangeboden. Nee, ik wil wat jij hebt 'mama'. Dat niet Nilsemans.
Nu slaapt ie...af en toe oogjes over de rand van de stoel naar mij. ::)

:biggrin2:

Hou vol! Het doet nu even pijn, maar daarna ben je voorgoed van het probleem af! Da's beter dan nu toegeven en voorgoed een probleem hebben!
Door Parelridder
Knap werk!!! Houd vol hoor!!!!!!
Neally schreef:Kom weggehaald, hond geplakt aan mijn bibs. Nogmaals aangeboden. (...)
Ik begrijp de aandrang om het nogmaals aan te bieden: het is rot als 'ie het niet op heeft, je wilt niet té streng zijn. Desondanks: eenmaal de kom weg genomen pas weer aanbieden bij de volgende etenstijd! Vragende oogjes vóór die tijd (óók pal na weg nemen) negeren. Kei moeilijk, maar het loont écht en dat gaat op termijn zeker ook in z'n eigen belang zijn.
Door Neally
Ja, indeed, nu investeren. Ik voel me wel gesterkt nu. :-* *watje-is*

Hij wilde helemaal niet eten, rondlopen door de kamer, ging bij Laantje in haar bordje kijken, that is: proberen, want dat wil ze niet.
Ben ik de keuken ingegaan ..... kom ik terug: Op, alles op!
Bordje leeg. Er lijkt een kwartje te vallen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door