eelke schreef:Honden zijn moeilijk te weerstaan ook hoor! Mijn moeder is een stuk flauwer met haar hond dan zat ze met mij en mijn zusje was(of is, want soms wordt de hond nog meer verwent, toppunt dat de deur voor de hond open ging, en voor mijn neus weer dicht, stond ik daar alleen in de gang
)
Ik zeg altijd "te verstaan ook".....ik snapte niet dat sommige mensen problemen kunnen hebben met de verzorging van hun baby......" 't wijst toch allemaal zichzelf uit" .....tot Berre hier in huis kwam......ramp hoor, hij sprak blijkbaar een andere taal als wij mensen en ik verstond zijn behoeftes niet.... ,)
Mijn 4 kinderen verwijten mij ook mijn aandacht en verdraagzaamheid tegenover de honden. Schoenen horen aan de deur......vuile hondenpoten worden meerdere keren per dag (soms per uur) opgegweild, speelgoed, manden en dekens zijn overal in huis te vinnden,... op 't terras zijn wel 's vlekken omdat die oudste rakker hier persé z'n pootje overal wil heffen en die jongste er dan maar overheen plast....dus poets ik een paar keer per dag het terras...enz........ach ze kunnen zo lief kijken...??f versta ik ze verkeerd ??