Voor mij zou dat heel eenvoudig zijn. Magertjes op de ribben???? Meer voer er in. Natuurlijk van goede kwaliteit
Ik ben niet zo pieterig precies, wel zorgvuldig hoor, maar al dat rekenen, op de gram nauwkeurig is niets voor mij.
Ietsje spek vind ik niet zo erg, anders heb je na de geboorte zo'n magere lieverd.
De kans is aanwezig, dat ze de laatste dagen toch wat minder eet, heb je weer iets om bezorgd over te zijn. Niet doen, soms gaat het zo.
Hier eten ze gewoon, wat ze altijd eten aangevuld met een kvv en wat er nog in de koelkast staat. Als ik merk, dat karkas eten wat veel is en dat zie je heus wel, dan maal ik het voor de laatste week en krijgt ze een hapje minder bot. Tot nu toe, zijn de dames echt goed gezond en zorgen goed voor hun puppen, vandaar dat ik er waarschijnlijk iets makkelijker mee om durf te gaan en het feit, dat we bijna het alfabet rond zijn, geeft me ook wat meer zekerheid.
Nog iets anders, vetbed anti slip gaat jouw hond aan de kant krabben, dat doen zelfs mijn kleine terriërs. Mijn voorkeur gaat uit naar een stevige vloerbedekking, waar ze niet op uit glijden. Daarop ligt dan van alles en nog wat aan katoenen handdoeken lakens enz. maar de onderste laag is stevig. Dat werkt hier goed.
Succes met alles,
Hanny