Anne in Duitsland schreef:Nee, wij gaan bij Venlo de grens over. Wel zijn we de dagen voor de kerst in Düsseldorf, maar ja, dan is Deurne nog dichterbij!Goh, wat een hoop moeite wil je voor me doen. Lief van je!!!![]()
Alleen een poot geven zou ik niet doen; deze pootjes zijn weliswaar voor grotere honden wel te doen, maar voor een niet-getraine barfhond nog wat te veel van het goede. Ik zou de poten eraf kunnen halen voor je, dan hou je alleen de ribjes (die nog vastzitten aan de ruggengraat) en de nek over. Ziet er iets minder uit als een dood geitje ook.![]()
Alleen... hoe krijgen we dat bij jou? Alternatief zou je Dreumelaartje kunnen pb'en - die heeft er misschien nog wel eentje voor je van de eerdere leveringen dit jaar en woont volgens mij ook ergens bij jou in de buurt.
Zalmkop is trouwens ook iets waar mijn honden lang over doen, dus ik neem aan jouw hondje ook.
@Eelke: als de hond vlak voor middernacht een geitje of een zalmkop krijgt en daar lang over doet, zou hij dan, als hij toch in paniek mocht raken, niet gewoon stoppen met knabbelen en knagen? Dan heeft hij nog geen volle maag, denk ik?
Hertengewei zou ik zelf niet geven. Veels te hard - voor hetzelfde geld gaat hij er als een bezetene op knagen en proberen er stukken af te bijten. Zit je met een gebroken tand op oudejaarsavond.
Zijn poten harder dan ribben? Ah, omdat ze erop staan natuurlijk, moet meer kunnen dragen dan ribben.
Haha, ik dacht echt aan een heel geitje, met kop en vacht en organen en zo. Maar als ik het zo lees is de huid er misschien wel af en de kop ook? Dan is het al een stuk minder 'eng'.

Geef jij een zalmkop rauw?
Hoe lang doet jouw hond erover?
Ik heb een bordercollie (maar dat zal je al wel verwacht hebben denk ik

Weet je, als hij met 2 zalmkoppen (ik vind ze trouwens niet zo groot) 30 minuten zoet is, is mijn doel al bereikt.

Hoeven we ook niet al die moeite te doen om zo snel een (stuk) geit hier te krijgen.
Ik kan hem 'er omheen' nog hersenwerk dingen aanbieden.
Ik zoek alleen even iets waar hij helemaal in op gaat en het geknal wat minder bij hem binnenkomt.