Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Bedankt voor jullie reacties !
Door marije ben ik na gaan denken en heb ik haar op minder voer gezet.

Gisteren avond laat liep ze al haar begraaf plekjes af en was ze wat pieperig dus mevrouw had honger ;)

Vanmorgen aan de lijn haar eendennek gegeven zodat ze niet weg kon met dat ding en ze begon direct te eten en in 1x helemaal op zonder vasthouden !!

Kortom,  mevrouw kreeg en teveel eten en teveel ruimte met haar eten (de hele tuin)
Nu we beide beperkt hebben gaat het weer zoals het moet gaan

Thnx allemaal !!
Monique77 schreef: Bedankt voor jullie reacties !

Gisteren avond laat liep ze al haar begraaf plekjes af en was ze wat pieperig dus mevrouw had honger ;)

Vanmorgen aan de lijn haar eendennek gegeven zodat ze niet weg kon met dat ding en ze begon direct te eten en in 1x helemaal op zonder vasthouden !!

Kortom,  mevrouw kreeg en teveel eten en teveel ruimte met haar eten (de hele tuin)

Thnx allemaal !!
Super! Grappig, Nelson vliegt hier nog met grote regelmaat met zijn eten door de tuin. Eerst even zeker weten dat het echt geen speelgoed is, en echt dood is voor je het opeet. Maar mijn vreetmonster laat nooit wat liggen, tenzij hij onbeperkt mag eten dan stopt hij als hij genoeg heeft.
Hope schreef: Super! Grappig, Nelson vliegt hier nog met grote regelmaat met zijn eten door de tuin. Eerst even zeker weten dat het echt geen speelgoed is, en echt dood is voor je het opeet. Maar mijn vreetmonster laat nooit wat liggen, tenzij hij onbeperkt mag eten dan stopt hij als hij genoeg heeft.
kan hij daarna dan nog wel lopen dan, of ligt hij als een soort van zeehond tonnetje rond te wezen? :biggrin2:
Monique77 schreef: Bedankt voor jullie reacties !

Thnx allemaal !!
Heb je toch nog een beetje een zeursetter ;)
Fijn dat ze goed heeft gegeten!!
jasmijn schreef: kan hij daarna dan nog wel lopen dan, of ligt hij als een soort van zeehond tonnetje rond te wezen? :biggrin2:
Nee, anders kon het ook niet. Hij eet normaal 800 gram per dag ongeveer. Krijgt hij eens een half geitje of zo (of eerder, toen hij nog kip at) dan stopt hij rond een kilo.
Die kleinere porties en aan de lijn is echt de oplossing hoor !
Vanmorgen een penslapje gegeven (150 gram) en hoppa ..... Even miepen met het uit de bak halen, keek mij wat onhandig aan (ik keek direct de andere kant op) en daar ging ze hoor

Trok het lapje uit de bak en begon te smullen

Toch wel erg blij dat ze zelf eet, en nu op 1 plek blijft  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door