"fijn" dat alle moeite die de mevrouw erin gestoken heeft, nu beloond lijkt te worden, verschrikkelijk voor alle dieren die ze niet heeft kunnen helpen

Moderator: Lizzy
Lida. S schreef: ik heb niet gekeken, maar ik heb wel contact opgenomen met mijn leverancier. Hij heeft mij nogmaals verzekerd dat het zwanenvlees dat hij levert afkomstig is van de jacht in het kader van de schadebestrijding.Dank voor het navragen!
Lida. S schreef: ik heb niet gekeken, maar ik heb wel contact opgenomen met mijn leverancier. Hij heeft mij nogmaals verzekerd dat het zwanenvlees dat hij levert afkomstig is van de jacht in het kader van de schadebestrijding.Pfff fijn!! Ik kan echt misselijk worden van zulke beelden!
Lida. S schreef: ik heb niet gekeken, maar ik heb wel contact opgenomen met mijn leverancier. Hij heeft mij nogmaals verzekerd dat het zwanenvlees dat hij levert afkomstig is van de jacht in het kader van de schadebestrijding.Mijn jager schiet ook alleen zwanen die aantoonbare schade veroorzaken.... (met toestemming/ontheffingen/vergunningen etc)
Lida. S schreef: ik heb niet gekeken, maar ik heb wel contact opgenomen met mijn leverancier. Hij heeft mij nogmaals verzekerd dat het zwanenvlees dat hij levert afkomstig is van de jacht in het kader van de schadebestrijding.Dat is fijn te horen, goed dat je gelijk contact opgenomen hebt!
pike schreef: Ik voer ook zwanenvlees; dat is afkomstig van de jacht in het kader van schadebestrijding. Voor mij hoeven deze dieren niet geschoten te worden, maar als het dan toch gebeurt dan vind ik dat je ze ook moet gebruiken, voor mens of dier als voedsel. Schieten en vervolgens weggooien als oud vuil dat vind ik pas echt heel erg.Ook ik voer zwanenvlees van de jacht. Het is prachtig mooi wild spiervlees en het zou heel erg zijn als dit vernietigd zou worden.
Maar ik denk niet dat daardoor een kip of eend minder geslacht wordt. Dat gaat toch gewoon door aan de lopende band voor menselijke consumptie.