danielle1980 schreef: uh weet je wel de percentages/verhoudingen van orgaan, vlees, bot enz?nee natuurlijk niet............

Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: uh weet je wel de percentages/verhoudingen van orgaan, vlees, bot enz?nee natuurlijk niet............
chamourel schreef: dat vlees van b.v geit of lam..........is dan toch echt de lappen of zo.....toch niet het afval van de slachterij ?uh slachterij, je bedoeld iemand die zelf slacht?
chamourel schreef: nee natuurlijk niet............ik weet hete cht niet![]()
chamourel schreef: ik weet hete cht nietwas f aant zoeken voor je![]()
chamourel schreef: geweldig........bedankt..............
ga zelf wel ff in de bieb kijken...........![]()
chamourel schreef: bedankt...heb ff snel gekeken.whahha bij alle vis, je mag ze gewoon heel geven
begrijp ik nou goed dat je bij de sardines de graat moet laten zitten![]()
danielle1980 schreef: whahha bij alle vis, je mag ze gewoon heel geven![]()
![]()
chamourel schreef:Moeilijk is het hè?Ik zit ook heel erg veel te lezen over zelfsamenstellen maar ik heb het idee dat het een onmogelijke taak is om alles goed te doen.Voor degene die al BARFen is het misschien peanuts maar voor mij ziet het er nog erg ingewikkeld uit en lijkt het me erg lastig om al die ingredienten te vinden.Ik doe het nu soms voor 1 dagje.ja sorry hoor, wordt hier een beetje eng van
blijft dat dan niet in die bek steken........
chamourel schreef:nee want ze kauwen dan echt goed hoor.ja sorry hoor, wordt hier een beetje eng van
blijft dat dan niet in die bek steken........