Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door winni
Ik heb van de zomer 2 maanden zonder keuken gezeten omdat ik verhuisd ben. Ook heb ik geen eettafel.
Maar ik gebruikte mijn vriezer als tafel en mijn badcel voor water. Ach..je loopt alleen maar duizend keer naar de badkamer ;)
Door Wodans avonturen
Lizzy, dat is hier geen optie, ik schrijf over gezond eten op www.kiwienzo.nl haha! Plus dat ik niet tegen melkproducten en gluten kan. Dus koken zal wel moeten op een inductieplaatje haha! Voor de dieren even kijken hoe het uitvalt, ga proberen gewoon door te gaan met barf en heb nog wat brok van de katten over en eventueel farmfood als trainingsbrokjes voor Wodan in huis.

Winni, zo zou ik wel aan m'n beweging komen met de badkamer boven hahaha

Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Inouchka
Wodans avonturen schreef: Helaas geen garage hier :( en badkamer vind ik ook niet zo'n fijn idee. Inna, daar ga ik denk ik gebruik van maken Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
Is helemaal goed, mocht het je ook je interesse wekken, mijn staande vriezer staat op de moment leeg, alleen met kist zit nu vol. Dus mocht je dan wat kwijt willen is dat ook geen probleem :D, nouja tot aan lijntje van SW dan toch xD. Ik hoor het wel.
Liefst alleen wel na de middag of het weekend, want 's ochtends zijn we aant werk. :)
Door bedaan
Ik ontdooi het vlees in grote bakken in de badkamer. Daarna ga ik op een krukje zitten om alles in zakjes te doen. Zakjes liggen dan naast me op de grond. Zodra er een hoop zakjes liggen gaan ze de vriezer in. Zodra ik klaar ben maak ik de bakken in bad schoon en daarna een dweil door de badkamer en ik ben klaar. Ik vind de badkamer fijner dan de keuken, sneller schoon omdat er geen tegeltjes vies worden, geen vocht dat langs keukenkastjes naar beneden kan lopen. Alleen een vloer dweilen en klaar. Het bad is ook zo weer schoon en veel minder gespetter dan in de keuken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door