Een boer wordt ook op barf nog steeds wel eens gelaten, de hik heb ik nooit meer meegemaakt.
Moderator: Lizzy
Rapalje schreef: Sommige honden kunnen niet tegen planten uit de nachtschade-familie. Courgette is er een van.Ik denk dat je in de war bent met aubergine
Maargoed, misschien vergezocht.
Ik zou gewoon een beetje experimenteren met verschillende voeding en in de gaten houden waar ie veel of weinig scheten op laat.
kiara schreef: nou die van mij de sint zat verleden jaar op barf maar om een of andere reden moest ze niks meer,kvv genomen half jaarje denk ik,geen stinkscheten,nu weer op barf maar man man hoop wel dat het weer over gaatKan het er niet mee te maken hebben, omdat KVV zeer fijn is en de darmen minder moeten werken om te verteren dan als ze barf eten? Met minder verteren ontstaan er uiteraard ook minder gas xDraar toch van kvv niet en barf wel en geef nog geen geit
Inouchka schreef: Kan het er niet mee te maken hebben, omdat KVV zeer fijn is en de darmen minder moeten werken om te verteren dan als ze barf eten? Met minder verteren ontstaan er uiteraard ook minder gas xDWat denk je van de lucht die ze wel met barf en niet met kvv binnenkrijgen. Kvv eet makkelijker. De lucht moet er toch uit.
Sent from my iPhone using Tapatalk