ik heb hier geitenribben, dus als ik het goed begrijp zou dit schadelijk kunnen zijn voor zijn gebit omdat het erg hard zou zijn.
ben lang weg geweest dus wellicht ben ik ook wat langzamer van begrip geworden maar dan hoor ik het graag
Moderator: Lizzy
k9-nero schreef: ik heb hier geitenribben, dus als ik het goed begrijp zou dit schadelijk kunnen zijn voor zijn gebit omdat het erg hard zou zijn.Geitenribben zijn niet dragend dus dat is prima, en je hebt de ribben van het zelfde slachthuis als ik, en als mijn Cockertjes het weg krijgen moet dat voor die monsters van jou geen probleem zijn.
ben lang weg geweest dus wellicht ben ik ook wat langzamer van begrip geworden maar dan hoor ik het graag
sylvia schreef: Geitenribben zijn niet dragend dus dat is prima, en je hebt de ribben van het zelfde slachthuis als ik, en als mijn Cockertjes het weg krijgen moet dat voor die monsters van jou geen probleem zijn.hahaha monsters valt wel mee hoor. En weet je zeker dat het van hetzelfde slachthuis afkomt, is toch best een stukje rijden voor je
k9-nero schreef: hahaha monsters valt wel mee hoor. En weet je zeker dat het van hetzelfde slachthuis afkomt, is toch best een stukje rijden voor jeJa dat weet ik zeker, dat is het slachthuis bij jouw woonplaats in de buurt .
k9-nero schreef: 1,5 euro per kilo ?Ja zo ongeveer wel geloof ik, met heel veel vlees eraan.
westie schreef: Is dat zo? Is dat de islamitische slager in het dorp? Ben er net gewwest moest voor zowel de lamsnek als rib Euro 5.95 per kilo betalen. Las net op barfplaats4.75/4.00 per kg. Tja zo'n extra tasje is natuurlijk altijd leuk. Mis vast en zeker jouw charme.Er zat geen lamsnek of rib bij hoor (mocht ik willen, nee, zoveel charmes heb ik nou ook weer niet![]()
202Spots schreef:Die van mij hebben gister nog konijn gegeten, inclusief pootjes
Wanneer ik konijnen kon vinden,en voeren dan zal ik de konijnpoten ook geven.
Nelly schreef: Die van mij hebben gister nog konijn gegeten, inclusief pootjesIs heel moeilijk te vinden,en alleen rond de feestdagen. Ik kan geen konijn karkas kopen,alleen maar de hele konijn en dan is het me veel te duur.Is konijn bij jullie niet te krijgen dan? Of onbetaalbaar?