Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

verse vis.beter dan vis oil

olie
Geen stemmen
0%
vers
9
100%
Door Esther Q
Bij onze honden is dat wel duidelijk. Geef ze 1 dag brokken en ze hebben allemaal drabpoep :-X Geef mijn jachthond een dag brokken en er is niets aan het handje. Nu ja, het is wel duidelijk brokkenpoep, maar hij verteert het best goed.
Door BusKay
Sorry, hoor verontreinigde vis... alsof ons rund en kip zo schoon is...
De man woont in Thailand, vraag wat hij dagelijks om zich heen ziet....

Mijn devies zou zijn alles met mate dus ook vis.
Vlees is ook in Thailand goed verkrijgbaar. Ga anders eens bij een slachterij langs.. (op het scootertje  :biggrin2: :biggrin2:)
Door Exect
BusKay schreef: Sorry, hoor verontreinigde vis... alsof ons rund en kip zo schoon is...
De man woont in Thailand, vraag wat hij dagelijks om zich heen ziet....

Mijn devies zou zijn alles met mate dus ook vis.
Vlees is ook in Thailand goed verkrijgbaar. Ga anders eens bij een slachterij langs.. (op het scootertje  :biggrin2: :biggrin2:)
Hallo
Ja zie erg veel om me heen .hyg is ver te zoeken alles ligt open en bloot op de markt. daarom moet ik als barf goed opletten wat ik koop.  Ik zie . vooral armoede , met betrekking honden(katten) buiten dan de liefhebbers van rashonden..wie 80% brokken geef met af en toe wat versvlees..vooral gekookt  inv  bacterien. .  geef de normale Thai met Thaise honden zo dat genoemd wordt  alles wat er te geven val.maar vooral vis , omdat ze dat veel eten.rijst en beetje vlees. ..
Over het vlees  kopen ook bij slachterijen dat val reuzen tegen,, boten kan je bijna  ,, ((of illegaal ;) ;))) niet, kopen is verboden.  Maar tegen wat er buiten dan de Macro welk iets meer heeft in assortiment .. die heeft konijn en Krokodil.. en af en toe hert/lam maar pfffffff dat is niet te betalen.  ZOOOK PENS((vuile he)) dat is de hoofdprijs  omdat de Thai het zelf eet.. .
Maar normaal kan je alleen maar  kip in overvloed en ,,,,,varkensvlees in overvloed welk de Thai wel geef aan de honden/katten...  en beperkt RUND ..
Wel :!!  hahhahha  :D veeeeeeeeeeeel vis.. allesoorten.
Laatst gewijzigd door Exect op ma 01 sep 2014, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door