Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
hangt ervan af wat voor snaks jij wil maken. Ik droog al jaren vlees in de oven voor de honden en bak hondenkoekjes zelf. Ik doe het op gevoel en ik gebruik mais meel, maar of dat bij barf mag weet ik nog niet, mischien dat de oude barfers kunnen helpen.
Door 202spots
meisje uit haarlem schreef: heeft iemand een 'lekker' recept om zelf snacks te maken? ::) Bij mij wordt er ook kant en klaar gesnackt en ik wil het ze wel eens laten proberen. :D
Niet in de bieb gekeken ???

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=796

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=6049

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=8046

Ik gebruik geen maismeel want net als veel andere honden heb ik er ook eentje die allergies voor mais is.
Ik gebruik wel fijngemalen havermoutvlokken en mix 't met gewone tarwemeel of grove volkorenmeel of zo.
Door conleeuw
haver heb ik ook al gebruikt natuurlijk fijn gemalen en ook tarwe meel, maar hier zijn ze gek op mais meel en hebben ze gelukkig geen last.
Door Nelly
Hier hebben ze af en toe graag een gedroogd pensstaafje en ik doe daar niet te moeilijk over. Ik heb af en toe ook graag een frikadel ::)
Door Mevroi Kruim
Ha, pensstaafjes! :D
Waren wij bij de behendigheid, was Kátur meer geinteresseerd in zijn mede-cursisten dan het te lopen parcours, sprak de instructeur 'OK, dan het zware geschut, hiervan gaat 'ie wel opletten, dit vindt ieder hond het einde!'
Dus niet :-X :-X ;D ;D ;D
Door Lizzy
Misschien zeeeeer off topic maar ik wil graag vertellen dat wij deze week stukjes pens in onze voedseldroogmachine hebben gedroogd en dat dit echt perfect is gegaan! Ik heb de pens eerst afgespoeld, daarna in kleine friemelstukjes geknipt (omdat ik ze wil gebruiken als beloningsvoertjes voor Linga) en daarna gedroogd. De machine heeft gewoon binnen gestaan en we hebben NIETS geroken. De koekjes zijn uitermate goed gelukt en de honden vinden het heeeeerlijk. Net als pensstaafjes uit de dierenwinkel natuurlijk, maar ik weet nu precies hoe ze gedroogd zijn ;D.
Door Lizzy
Helen schreef: Droogmachine ??? Heb ik wat gemist? Wat is dat voor apparaat?
Ja, blijkbaar ;D! Ik heb voor mijn verjaardag van Leo een voedseldroogmachine gekregen. Met deze machine droog ik nu vlees, orgaanvlees en vis als beloning-kjes voor de honden. Dat gaat echt in 1 woord geweldig! Het apparaat maakt echt nauwelijks lawaai en ik heb dus de prachtigste hondenkoekjes!

Afbeelding
Door Helen
Lizzy schreef: Ja, blijkbaar ;D! Ik heb voor mijn verjaardag van Leo een voedseldroogmachine gekregen. Met deze machine droog ik nu vlees, orgaanvlees en vis als beloning-kjes voor de honden. Dat gaat echt in 1 woord geweldig! Het apparaat maakt echt nauwelijks lawaai en ik heb dus de prachtigste hondenkoekjes!

Afbeelding
Jeetje mina, wat super gaaf!!!!!!!!!! Dat die dingen bestaan.....Waar heeft Leo dat apparaat vandaan getoverd?
Door Erna
Hou maar op over dat droogding. Hier gaan ook al stemmen op om er 1 te kopen en dan voortaan pens te gaan drogen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door