Moderator: Lizzy
pollekind schreef: Ok Doedels niet,maar er zijn meer mensen dan alleen Doedels die aan deze discussie deelnamen en sommige(niet allemaal)hadden er geen problemen mee om stinkend vlees te voeren.En daar keek ik erg van op.Omdat BARF voor mij staat voor:Gezonde verse voeding.En niet voor:Afval voeren dat gewoon in de kliko hoort!Ja, ik zag het; vandaar ook dat ik later tussen haakjes ''en meer mensen'' had gezet, ik las in eerste instantie alleen de tweede bladzijde
pollekind schreef: Ok Doedels niet,maar er zijn meer mensen dan alleen Doedels die aan deze discussie deelnamen en sommige(niet allemaal)hadden er geen problemen mee om stinkend vlees te voeren.En daar keek ik erg van op.Omdat BARF voor mij staat voor:Gezonde verse voeding.En niet voor:Afval voeren dat gewoon in de kliko hoort!Tja, over wat afval is verschillen mensen en honden ernstig van mening. Honden vinden stinkend oud vlees een ware delicatesse en mensen gaan over hun nek. Een wijze maatregel van moeke natuur: mensen met hun lange darmkanaal krijgen veel makkelijker allerlei soorten nare infecties van bedorven voedsel dan honden. Honden kunnen daar door de bank genomen prima tegen, in de natuur leven ze uiteindelijk ook van aas.
Kruimel schreef: Tja, over wat afval is verschillen mensen en honden ernstig van mening. Honden vinden stinkend oud vlees een ware delicatesse en mensen gaan over hun nek. Een wijze maatregel van moeke natuur: mensen met hun lange darmkanaal krijgen veel makkelijker allerlei soorten nare infecties van bedorven voedsel dan honden. Honden kunnen daar door de bank genomen prima tegen, in de natuur leven ze uiteindelijk ook van aas.Ja maar het gaat er toch niet om of de hond het wel of niet eet?Als ik mijn hond patat met pindasaus voer zal hij dat met smaak eten
pollekind schreef: Eigenlijk mag ik me niet in deze discussie mengen omdat ik geen barfer ben,ik voer mijn hondjes KVV.Maar ik zet hier wel mijn vraagtekens bij,want jullie barfen zogezegt omdat je brokken troep vind en je graag precies wilt weten wat je hond eet,toch?Nou als ik zou barfen dan zou ik graag verse producten voeren en geen rottend,stinkend afval.Want vlees wat zo erg stinkt is gewoon afval in mijn ogen en kan dan nooit echt gezond zijn.Dan voer ik nog liever brokken dan vies vlees.Ik denk dat er geen barfer is die zijn dieren rottend vlees geeft, maar er is een verschil tussen rot vlees en rijp vlees, wijzelf als mensen zorden ziek van rijp vlees, honden vinden het rijp eigenlijk lekkerder en ze worden er zeer beslist niet ziek van.
pollekind schreef: Ja maar het gaat er toch niet om of de hond het wel of niet eet?Als ik mijn hond patat met pindasaus voer zal hij dat met smaak etenMaar waar lees jij dat de mensen hier rot vlees voeren, ik vind je reactie erg overdreven als ik het zeggen mag!Maar is het gezond
![]()
![]()
???Dat is de vraag?Ik denk niet dat je bijdraagt aan de gezondheid van je hond door bedorven voer te geven.Maar goed dat is mijn mening.
EvitaP schreef: Je gaat zelf ook niet dood aan een beetje beschimmeld brood. Niet dat we dat regelmatig eten, maar ik bedoel maar.Sorry hoor,ik heb nog nooit van mijn leven beschimmeld brood gegeten,niet aan mijn honden gevoerd,en ben 't ook niet van plan..